Београд тражи геотехнички елаборат за прву линију метроа!
ЈКП "Београдски метро и воз" покренуло је јавну набавку за израду геотехничког елабората за изградњу прве фазе прве линије метроа.
Будућа прва линија биће дужине 21,2 километра са 22 станице, а елаборат чија је израда понуђена јавном набавком односи се на 16,7 километара са 17 станица од Железника до Карабурме.
ХИТ ЦЕНЕ И ЛАСТ МИНУТЕ ПОНУДЕ ЗА ЕГЗОТИЧНА ПУТОВАЊА, ЕВРОПСКЕ ГРАДОВЕ И ЗИМОВАЊЕ!
Пластичне платне картице одлазе у заборав? Интересовање за дигиталне валуте све веће!
Просечна плата све већа! Новембарска нето зарада у просеку износила 56.331 динар!
По структури је предвиђено да ова фаза обухвати 2,3 километра деонице по земљи са три станице, 2,8 километара плитко испод земље са две станице, и 11,6 километара дубоко испод земље - тунелски са 12 станица.
Геотехничка документација требало би да дефинише све инжењерско-геолошке и геотехничке услове за потребе израде Идејног пројекта за прву фазу прве линије метроа.
Намена је дефинисање стања и својстава терена и стенских маса као и створених услова у терену који ће се остварити при реализацији система метроа.
Геотехнички елаборат ће обухватати терен са основном трасом и коридором око ње у укупној ширини од 100 метара, по 50 са леве и десне стране.
Наручилац је поставио и услов да истражне бушотине буду пројектоване минимално 10 метара испод доње коте тунелске конструкције деонице метроа, а у зонама станица минимално 15 метара испод.
Рок за подношење понуда за израду геотехничког елабората за изградњу прве фазе прве линије метроа је 25. фебруар.
СТВАРА СЕ НАЈВЕЋА АВИО-КОМПАНИЈА У ЕВРОПИ: Немачки "Кондор" продат пољском авио-превознику!
Богаташи повлаче новац из швајцарских банака: ШТА ЈЕ ТО ШТО ОНИ ЗНАЈУ
ПАНИКА ЗБОГ ВИРУСА: Мекдоналдс ХИТНО бежи из Кине - затварају ресторане редом!
КОЛИКУ ЋЕ ЕКОНОМСКУ ШТЕТУ ДА ПЛАТЕ КИНЕЗИ: Може ли коронавирус да заустави привреду Кине?
Смањује се број валута: Тренутно их има преко сто, а пашће на само шест! Први нестаје долар