Брза пруга од Београда све до мора: Северна Македонија и Грчка ће бити део највећег инфраструктурног пројекта у овом делу Европе!
Изградња брзе пруге од Београда до Будимпеште највећи је инфраструктурни пројекат у овом делу Европе.
- Финансијски је најзахтевнији пројекат, с обзиром на то да је његова вредност кроз Србију близу две милијарде долара, укупно четири милијарде - кажу из министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
Сутра се у Београду одржава трилатерални министарски састанак Србије, НР Кине и Мађарске и да ће главна тема бити реализација овог важног пројекта.
"Нисмо имали ништа, децу нисмо рађали, кренуло је од штале и 100 пилића": Нешковићи су ни од чега створили све
ЕУ ПОВЕЋАЛА КВОТЕ ЗА УВОЗ ЧЕЛИКА: Српска челичана сада је добила могућност да повећа извоз!
ЛИСТА НАЈМОЋНИЈИХ ПАСОША: Јапан и Сингапур у врху, Авганистан на зачељу. Ево где се налази Србија
- Са српске стране све тече по плану, граде се две деонице од Београда до Старе Пазове и од Старе Пазове до Новог Сада. Следеће године кренуће изградња и треће деонице Нови Сад - Суботица. Сутра ћемо разговарати и о укључивању још две државе - Северне Македоније и Грчке у овај пројекат, који је део глобалне иницијатије - кажу из министарства.
Србија је показала да може да се држи уговорене динамике, посебно када је железнички саобраћај у питању, те да ће закључно са овом годином бити реконструисано 700 км пруга. Очекује се да ће Северна Македонија и Грчка показати заинтересованост, упркос унутрашњим проблемима које имају.
ОБЕЋАНА ЗЕМЉА ИЛИ ПУКО ПРЕЖИВЉАВАЊЕ? Списак послова које Срби највише раде у Бечу, а да ли од зараде могу да живе?
Климатске промене доносе невоље: До 2030. године 80 МИЛИОНА ЉУДИ ОСТАЋЕ БЕЗ ПОСЛА!
НЕВЕРОВАТАН ОГЛАС ЗА ПОСАО! Нуде вам плату од 25.000 евра, а треба само да се бринете о ОВЦАМА! Ево списка задужења (ВИДЕО)
- Србија је политички и финансијски стабилна, са највећим приливом страних инвестиција, у интересу нам је да Северну Македонију и Грчку привучемо у овај пројекат, јер није довољно да имамо брзу пругу само од Београда до Будимпеште, већ да спојимо цео коридор - додају из министарства.