"Дунав осигурање" остварило раст од 54 одсто у области животних осигурања
Компанија "Дунав осигурање“ последњих година бележи константан раст у области животних осигурања, а само у 2018. остварила је раст од 54 одсто у односу на претходну годину, са учешћем на тржишту животних осигурања од 9,4 процента.
Нова стратегија "Дунав“ животних осигурања, са младим директором Бојаном Раичевићем на челу, ставља акценат на стварање модерног бренда, креирање услуга у складу с потребама различитих категорија осигураника, организовање радионица и трибина и директну комуникацију с грађанима посредством одличне сарадње с градским и општинским органима.
Ту је и континуирана едукација становништва, с једне стране, те подизање нивоа услуге коју компанија "Дунав“ пружа својим осигураницима, с друге стране.
"Паралелно развијамо нове индивидуалне услуге за наше осигуранике, уз развој разних облика колективних осигурања намењених широј популацији путем продајних канала банке и заступнике у осигурању, те с поносом можемо рећи да у овом тренутку преко пола милиона грађана има неку од полиса животног осигурања компаније ''Дунав", каже Раичевић.
МОДЕРНИЗАЦИЈА ПРОСЕЦА И УСЛУГЕ КОЈЕ ОДГОВАРАЈУ ЗАХТЕВИМА
У плану је, како додаје, интензивнија медијска промоција услуга и даље јачање интерне и екстерне продајне мреже "Дунава".
"Као лидери на тржишту, са свешћу о одговорности коју носи статус националног осигуравача, максимално смо посвећени даљем развоју животних осигурања, модернизацији процеса и креирању услуга који могу одговорити на све захтеве наших осигураника", наводи Раичевић.
Према његовим речима, с даљим јачањем економске снаге грађана, уз смањење стопе незапослености, повећање домаћег бруто производа и савесну политику Владе Републике Србије, стварају се предуслови за достизање већег броја осигураних грађана који су за себе обезбедили неки од нивоа заштите коју животно осигурање пружа.