ЕНЕРГИЈА ИЗ ВОДОНИКА И КИСЕОНИКА: Ова држава ће до 2021. заменити све возове за хибридне верзије
Зелена револуција и на овом пољу транспорта
Француске железнице до 2021. године планирају да замене неке дизел моделе с новим дизел-електро хибридним возовима на североистоку, западу и југу земље.
- Француска се прикључује "зеленој" револуцији на железници куповином 15 возова на водоник, који не производе емисије угљен диоксида, а требало би да замене постојеће дизел моделе - најавио је челник француског државног железничког превозника СНЦФ.
ALL ИНЦЛУСИВЕ ПО ЦЕНИ ПОЛУПАНСИОНА! Пелопонез, хотел 4* на плажи, а све то за 226€ по особи за 7 НОЋИ
АКЦИЈЕ УРОДИЛЕ ПЛОДОМ! Држава ПОВЕЋАЛА власничко учешће у Аеродрому Никола Тесла на 84,6 процената
Вештачка интелигенција обузима свет: Компјутери способни да УНИШТЕ СВЕТСКОГ ПРВАКА У ШАХУ
Возови на водоник ће бити опремљени горивним ћелијама које производе електричну енергију из водоника и кисеоника.
Немачка је прва земља која је увела ту технологију пре годину дана, ставивши у промет два воза француског произвођача ТГВ-а Аластом, на прузи дужине 100 километара.
РЕАЛАН РАСТ ЗА ПРВО ВРЕМЕ: Послодавци предложили ПОВЕЋАЊЕ МИНИМАЛЦА за шест одсто
Скаче цена станова за изнајмљивање: За ГАРСОЊЕРУ оде и пола плате, а има и ДОДАТНИХ ТРОШКОВА!
САДА И ЗВАНИЧНО! Србија од ОВОГ ДАТУМА потпуно забрањује ПЛАСТИЧНЕ КЕСЕ!
- Надамо се да ћемо за неколико недеља потписати поруџбину за производњу 15 возова на водоник - рекао је извршни директор СНЦФ-а Гијом Пепи додајући да би возови требало да буду у функцији за "отприлике две године".
Досад је Француска имала проблема с добијањем чистог водоника, с тим да се 95 одсто водоника добијало из природног гаса.
НАЈВЕЋА ШАНСА ЗА СРБИЈУ: Цео свет жели овај метал, а ми га имамо у ИЗОБИЉУ! Користи се за НАЈСАВРЕМЕНИЈЕ ТЕХНОЛОГИЈЕ
Овако би требало да изгледа НОВИ ФИЈАТОВ ТЕРЕНАЦ из Крагујевца, ево и када би се могао наћи на ТРЖИШТУ (ФОТО)
ФЕЈСБУК ПРОМЕНИО ПОЛИТИКУ ПОСЛОВАЊА! Корисници постављају само једно питање: Хоће ли остати бесплатан?
Алстом је предложио прилагођавање модела који се користи у Немачкој, па ће возови СНЦФ-а уместо чистог водоника користити комбинацију електричне енергије и водоника.
Пепи наводи како је циљ СНЦФ-а "да кроз 15 година на француским железницама не остане ниједан дизел воз".
СВЕТЛА КОЈА ЧУВАЈУ ЖИВОТ: Помоћу ОВИХ сијалица, Јапан је ДРАСТИЧНО смањио стопу самоубистава (ВИДЕО)