Форум ИЗАЗОВ 2020 помера границе организације догађаја у Србији!
Шести регионални форум комуникационих лидера ИЗАЗОВ 2020 одржаће се од 2. до 4. јуна, како је и планирано, али у нешто другачијем формату.
Имајући у виду тренутну ситуацију са вирусом COVID-19, Маркетинг мрежа, која је организатор форума, одлучила је да ИЗАЗОВ ове године одржи online. Поред тога, уместо два, овогодишњи догађај, трајаће три дана, а одржава се под слоганом "Дон’т beautify the world, CHANGE ИТ".
-Убрзане промене и дигитализација које су узроковане тренутном глобалном кризом, подстакле су и нас да се трансформишемо, прихватимо трендове и наставимо даље са умрежавањем и едукацијом струке, али и покретањем веома важних тема за све учеснике на тржишту маркетиншких комуникација. Сви говоримо о променама, а управо сада је прави тренутак да направимо корак напред и те промене заиста и спроведемо у дело. Као струка морамо прихватити изазове и не смемо стати, зато нам се придружите почетком јуна на иновативном, интерактивном online ИЗАЗОВ-у - рекла је Ивана Парчетић Митић, оснивач и ЦЕО, Маркетинг мреже.
Овогодишњи форум ИЗАЗОВ помера границе организације догађаја у Србији, а окупиће најважнија имена из домаћег и регионалног света маркетинга, ПР-а и дигиталних комуникација. На online догађају очекује се присуство преко 500 компанија и агенција из целог региона.
Програм online форума остаје исти како је и најављено, а новина је могућност организације састанака и спеед датинга компанија и агенција током три дана трајања форума.
Овогодишњи догађај отвориће Хели Руотсалаинен, Business Девелопмент Дирецтор, Дентсу Аегис Network, која је уједно и главни говорник форума ИЗАЗОВ 2020. Она ће говорити на тему "Бе а силобреакер: How маркетинг цан дриве дигитал трансформатион", односно на који начин агенције могу помоћи компанијама у овом процесу.
Теме форума биће и миграције запослених – како привући и задржати људе у компанијама и агенцијама у ери кризе талената; Б2Е модел пословања будућности; хиперконвинијенс синдром; ко поставља правила игре и ко преузима одговорност за (не)успех; али и постоји ли рецепт за постизање успеха на регионалном тржишту и са којим се проблемима сусрећу агенције и компаније које послују на регионалном нивоу. На форуму ће се, такође, говорити и о томе како обезбедити одрживо и скалабилно пословање, те прилагодити производе и услуге новим захтевима тржишта, као и какво нам искуство брендови креирају и како да брендови буду више – хуман, емотионал и енгагинг.
Као и претходних година, на форуму ИЗАЗОВ 2020 биће представљено и најновије истраживање стања струке у региону, које су заједно покренули Маркетинг мрежа и истраживачка агенција Смарт Research.
Више информација пронађите на сајту: www.izazovforum.rs