ИДУ И ДО 350 НА САТ: Ево где се путници возе НАЈБРЖИМ ВОЗОВИМА на свету!
Сваког дана кинески возови Г17 и Г39 полазе са станице у Пекингу и стижу у Нањинг након што достигну максималне брзине до 350 километара на сат.
Рангирани су возови према просечној брзини редовних линија које су биле у функцији између маја и јуна 2019. Укључени су возови који саобраћају од понедељка до петка и просечно пролазе више од 160 км на сат између различитих станица - искључујући једнократне или викенд услуге.
БЕНЕФИЦИРАНИ РАДНИ СТАЖ: Могу га добити и заробљеници али и сви они који испуњавају ове услове
Србин на листи будућих милијардера: Успешан иноватор и хуманитарац, ево којим се послом бави
НОВА ЕРА У ЖЕЛЕЗНИЧКОМ САОБРАЋАЈУ: Становници ове државе ће ПУТОВАТИ 1000 км на час
Најбржи возови на свету прелазе 1.021 км између главног града Кине и Нањинга, са просечном брзином 317,7 км / х, завршавајући путовање за само 3 сата и 13 минута. Италија је заузела друго место на табели, измештајући Француску која је раније држала ту позицију, са возом на линији од Милана до Ређо Емилије.
Иако је пребачен на треће место у првих 10, воз на линији Champagne Арденее – Лораине и даље постиже просечну брзину већу од 271,8 км / х.
У анализи се оцењује да перформансе мотора на железничким мрежама Јапана, Шпаније и Тајвана остају релативно непромењене. Возови на тим мрежама возе онолико брзо колико њихова постојећа инфраструктура може да поднесе, тако да је вероватно да се просечне брзине неће знатно повећати са садашњих 250 км/х.
У Немачкој, широка међуградска железничка мрежа користи делове брзих линија, а не читаве нове руте, задржавајући максималне брзине испод оних у другим земљама. Међутим, систем је предвиђен за ширење, с тим да је инвестирање на рутама источно од Штутгарта планирано за 2022. годину и захтевало је линију од 300 км/х која би повезивала Билефелд и Хановер.
Ван првих 10 је Саудијска Арабија која је отворила брзу железницу која повезује историјске градове Меку и Медину са комерцијалним чвориштем Џеде. Иако су дизајнирани за возове који возе брзинама већим од 300 км/х, тренутна стартна фаза пројекта достиже просек од 174,6 км/х - али постоји потенцијал да се брзине у будућности повећавају знатно више.
Саудијска Арабија није једина земља у којој возови постају бржи. Истраживање за 2019. годину показује да су светске железнице надмашиле претходне године. Укључујући међународне железничке услуге, 22 земље управљају возовима чије просечне брзине прелазе 160 км/х.
ОВО ЋЕ БИТИ ПРВА ФАЗА МЕТРОА Обухватаће 16, 7 километара и 18 станица, следе детаљна испитивања
Најплаћенији човек у Србији за четири месеца ЗАРАДИ МИЛИОН ЕВРА
КРУПАН ЗАОКРЕТ Да ли ће ниже камате у Америци ПОЈЕФТИНИТИ КРЕДИТЕ и у Србији?
Све брже и брже услуге железница су корисне за животну средину, смањујући емисију штетних гасова из других видова саобраћаја.