"ИМАЋЕМО ЈЕДАН ГРАД, СПАЈАЈУ СЕ БЕОГРАД И НОВИ САД" Момировић најавио НОВИ ПРОЈЕКАТ - реализоваће се до краја године
Још једна новина за Србију?
Брзом пругом од Београда до Новог Сада возиће се 200 километара на сат, 30-ак минута, казао је министар грађевинарства, Томислав Момировић на ТВ Б92.
ПОЧЕЛО "ЧЕШЉАЊЕ" Пореска управа обрађује податке о имовини, јасно дефинисани критеријуми провере
"СЕРВИС КОШТА КАО ПОЛА ВОЗИЛА" Скочила цена половњака, препорука за оне који се одлуче на куповину
- Имаћемо практично један град, Београд и Нови Сад ће се спојити - казао је Момировић, додавши да ће моћи да се оде у суседни град на неки догађај и врати назад, све у току једне вечери.
- До краја године пуштамо ту пругу у рад. Београд ће се тако преко Суботице повезати са Будимпештом. То ће много значити и због карго саобраћаја и због туризма - истакао је.
Суштина је да ће то смањити трошкове пословања и подићи људима плате, објаснио је министар.
- Исто тако ће бити од Београда до Ниша - додао је. Према његовим речима, то ће бити најсавременија пруга, као на деоници Београд - Нови Сад.
О брзој прузи Београд-Нови Сад
Од Београда до Новог Сада како је најављено, возићемо се брзом пругом која се гради, а стизаћемо за 25 минута возовима који ће ићи готово 200 километара на сат.
То је, како се пореди ових дана, као да попијете једну кафу, или обавите један телефонски разговор. На тој деоници, која ће нас и до Беча водити за четири сата, налази се и тунел Чортановци које важи за једно од највећих инфраструктурних градилишта у Европи.
Куда тачно прлозаи пруга, како изгледа пројекат и деонице на којој раде руске, а како оне на којој раде кинеске компаније, колико све то кошта и који су рокови, питали смо Министарство грађевине, саобраћаја и инфраструктуре.
Изградња пруге Београд - Будимпешта уједно је и највећи и највреднији пројекат у Југоисточној Европи укупне вредности око четири милијарде евра, од чега око две милијарде евра на територији Србије.