ИСТРАЖИВАЊЕ ПОКАЗАЛО: На ову апликацију највише ''TROŠIMO ИНТЕРНЕТ''
Компанија Сандвине представила је истраживање које се бави односом мобилних апликација и мрежног промета оствареног путем мобилних уређаја (downstream промет)
Гуглов Јутјуб заслужан је за већину регистрованог промета и има удео од 37 одсто у укупном регистрованом промету.
Инфлација у еврозони пала у марту на 1,4 одсто! Стопа незапослености стабилна
ДОМАЋИНСТВА У СРБИЈИ ЖИВЕ У ПРОСЕКУ ОД 63.743 ДИНАРА МЕСЕЧНО: На ове ствари се троши највише новца!
ЦЕНЕ ИДУ ГОРЕ, А НИКО НЕ ЗНА ЗАШТО: Квадрат већ 2.000 евра
Како Сеебиз пише, на далеком другом месту налази се Фејсбук (Фацебок) са уделом од 8,4 одсто, док се на трећем месту налази Снепчет (Snapchat ) са уделом од 8,3 одсто. Инстаграм има удео од 5,7 одсто, док на само ''surfovanje'' internetom отпада 4,6 одсто удела.
Вацап (WhatsApp) остварује удео од 3,7 одсто, Фејсбук видео остварује удео од 2,5 одсто у укупном промету, након чега следи Нетфликс са уделом од 2,4 одсто, а ту је и Еплов Еп стор (Apple App Сторе) са уделом од 2,1 одсто и Гуглов Гугл плеј (Гоогле Play) са уделом од 1,9 одсто.