Јубиларни Weekend Медиа Фестивал од 21. до 24. септембра!
Одржава се у просторијама старе Фабрике дувана у Ровињу
Почеле су припреме за јубиларно десето издање Weekend Медиа Фестивала. Највећи комуникацијски фестивал у југоисточној Европи ове ће се године одржати од 21. до 24. септембра у просторима старе Фабрике дувана у Ровињу, под генералним покровитељством Адрис групе.
Десети Weekend Медиа Фестивал почиње ове јесени!
Weekend је до сада угостио готово 45.000 судија, 1.000 говорника, 35.000 медијских, маркетиншких и ПР професионалаца, 3.500 студената и 5.000 акредитованих новинара из целог региона. Први је најавио и неке од топ трендова попут мобилног оглашавања, нејтив оглашавања, дигитализације, програматика и блокчејна.
- Десета годишњица значи да смо направили добар посао, али уједно нам је и велики изазов. За десето, јубиларно издање очекујемо велику прекретницу, те уз високе стандарде припремамо нешто посебно што ће сви посетитиоци моћи да виде у изгледу и садржају - изјавио је директор Weekend Медиа Фестивала Томо Рицов.
9. WEEKEND МЕДИА ФЕСТИВАЛ: Рекордних 57 агенција на BalCannes ревији
Weekend Медиа Фестивал позиционирао се као средишње место на чијој се позорници представљају најновији комуникацијски трендови, технолошке иновације, револуционарне технологије, те креирају кључни базворди уз познате стручњаке и реномиране предаваче из пословног света.
- Кроз протеклих десет година, сваке смо се мењали, а Weekend је постојао све бољи. Кренуо је као медијско-маркетиншки фестивал, а сада је фестивал бизниса, технологије и креативности који укључује медије и маркетинг. За десету годишњицу припремамо бољи и значајнији програм уз још веће искораке и сигуран сам да ће сви бити одушевљени - обећава директор програма Weekenda Nikola Врдољак.
ПРЕДСТАВЉЕН ПРОГРАМ WEEKEND МЕДИА ФЕСТИВАЛА: Одлични предавачи стижу у Ровињ
Weekend Медиа Фестивал током последњих десет година постао је синоним за опуштено место на којем се окупљају бројни комуникацијски и маркетиншки стручњаци, такође, и сви који желе обновити пословна познанства и стећи нова, чути о релевантним трендовима у бизнису, а уједно се и одлично забавити.
- Од првог дана до данас постоји доследност овог пројекта, а то је да устраје на концепту креативног доколичарења. То је пројекат који весели све, од судија, једнаких панелиста, па до публике и људи који навраћају из самог Ровиња. Мислим да је ово препознатљива адреса и финале сјајних догађања које имамо током године. Поентирамо и на чињеници да комуникацијска индустрија такође долази на своје - учити, размењивати пословна искуства, договарати послове, а притом доколичарити, односно уживати у пројектима, посебно у ноћном и креативнијем дијелу овог фестивала - истакао је директор корпоративних комуникација Адрис групе Предраг Грубић.
КРЕАТИВАЦ И ИНОВАТОР НА WEEKEND МЕДИА ФЕСТИВАЛУ: Џереми Таи Абет долази у Ровињ
Weekend није резервисан само за предавања и дискусије, већ је и место за најпознатије партије и нетворкинг који ће ове године бити подићи на нови ступањ. Опуштеној атмосфери фестивала придонеће помно осмишљен музички програм који је одувек такав и био.