Када комуникација постане уметност: Популарна конференција ПРилика 6. децембра у Београду
Ове године под слоганом "Уметност комуникације"
Једна од најпопуларнијих регионалних струковних ПР конференција, ПРилика, коју већ традиционално организује Друштво Србије за односе са јавношћу, одржаће се 06. децембра у клубу „Јуст анд Lobby“. Девето издање конференције окупиће неке од најпознатијих међународних и домаћих стручњака из области технологије, комуникација, дизајна и односа с јавношћу који ће говорити о глобалним трендовима, а учесницима ће представити актуелна дешавања и правце развоја самих комуникација.
Права светска метропола: Србија међу 5.000 туристичких дестинација на сајму у Лондону
Вујовић о ХРАНИ СИВЕ ЕКОНОМИЈЕ: Кеш као најсигурнији начин плаћања је ПРЕДРАСУДА
- На претходној конференцији учесницима смо представили примену технологија као што су ВР, АР, интерактивни билборди, а ове године комуникације посматрамо као својеврсну уметност, што вешти практичари ове струке свакодневно доказују. Уметност комуницирања сагледаћемо кроз аспекте визуелног, умног, вербалног, емотивног и посматрати како сваки сегмент утиче на промену и унапређење односа са циљаним јавностима. Пратећи досадашњу традицију конференције, и ове године смо окупили велики број реномираних стручњака који ће заједно овај догађај учинити врхунском приликом за квалитетан дијалог, размену регионалног искуства и међусобног повезивања колега – изјавила је Јелена Шаренац, председница Управног одбора ДСОЈ.
Овогодишња конференција под слоганом “Уметност комуникације” бавиће се темама које обухватају област дизајна, технологије, неуронауке и креативе, а све то у циљу (бољег) разумевања како комуникација функционише у 2018. години и каква нас трансформација у комуникацији очекује наредних година.
Међу учесницима ове године публика ће имати прилике да чује Славимира Стојановића, познатог београдског дизајнера, који је од издавачке куће Taschen уврштен међу 100 најутицајнијих графичких дизајнера данашњице, затим Милку Форцан, једну од ДСОЈ оснивача и сениор консултанта; Барта де Вриес, председника ИПРА и дугогодишњег директора најстарије холандске ПР агенције ”Холандер ван дер Меј”; Јосé Цордеира, међународног сарадника Светске академије наука и уметности, извршног директора Иберо-америчке Футуристичке мреже (РИБЕР), директор пројекта Millennium Пројецт и ХуманитиПлус и оснивача факултета Универзитета Сингуларити у истраживачком парку НАСА; Наташу Ђукановић, директорку маркетинга у компанији ДоМЕн, која је својом филозофијом допринела развоју компанија у три различите области пословања – авиоиндустрији, банкарству и интернет бизнису; Радомира Марковића, признатог експерта за друштвене мреже и електронске медије, водитеља и уредника популарне телевизијске емисије „еТВ“; Maxima Бехара, бившег председника ICCO и оснивача ПР агенције М3 Communication Гроуп, тренутно најуспешније агенције у Бугарској; проф. др Весну Дамњановић, оснивача и директора светског такмичења у решавању студије случаја - Белграде Business Интернатионал Цасе Цомпетитон-а које је раниграно међу топ 12 у света;Предрага Милићевића,руководиоца сектора маркетинга и комуникација Регистру националног интернет домена Србије.
Панел дискусију са темом „Искуства и изазови лобирања у региону“модерираће Дејан Новаковић,директор Адриатиц Цоунцил са гостима из региона: Рашељка Марас,Хрватска и Доминика Шварц, Словенија.