Како су нове генерације утицале на тржиште: Најгоре прошла омиљена српска ХРАНА
Модерне генерације веома су критички настројене према целом свету, а камоли према појединим уметницима, одећи, обући или храни, па је с тога много шта иза нас само због тога што они сматрају да је демоде
У једном тренутку, велики број миленијалаца престао је да купује поједине намирнице и тиме их озбиљно изложио ризику. Ово су све намирнице и пића које су миленијалци успели да "убију" ове године.
Наводно су превише лењи да би ишли у барове, али их то не спречава да пију. Они више него генерације пре њих воле да седе кући и пију. Још увек се опијају, али то раде у приватности својих домова.
Направили КАРТЕЛ, па попили МИЛИОНСКЕ казне! НАЈВЕЋИ произвођачи беле технике ПРОВАЉЕНИ
Не пију пиво као што су то радили њихови родитељи, већ су се сада превише заинтересовали за вина.
Разлог за то је што већина њих нема отварач за конзерве, па је продаја опала за невероватних 40 одсто.
Миленијалци су утицали на затварање многих ланаца ресторана, јер више воле да кувају код куће.
Иако су окренути више кухињи и кувању код куће, али они убијају и кухињу. Разлог за то је и тај што се они све више одлучују за доставу хране на кућну адресу.
Добри стари мајонез више није добродошао у домове миленијалаца. Због прича да је лош и нездрав, мајонез се све ређе налази на списку за куповину миленијалаца.