Због коронавируса касне ауто-делови из Кине? ШТЕТА СЕ ВЕЋ МЕРИ СТОТИНАМА МИЛИОНА ЕВРА
Уколико се за две недеље не пронађе начин да се из Кине безбедно и у року добијају ауто-делови, многи произвођачи који тамо купују делове биће принуђени да обуставе или смање производњу возила у Европи и Јапану.
Реч је највише о пластичним деловима и агрегатима за прву уградњу.
Канцаларије "Фолксвагена", БМВ-а, "Волвоа", "Тојоте" или "Тесле" - продужиле су паузу у својим производним погонима у Кини.
Бил Гејтс објашњава како и на шта ће ПОТРОШИТИ своје ОГРОМНО БОГАТСТВО!
ДИСПАРИТЕТ У ЕВРОПСКИМ ПЛАТАМА: Албанија на дну листе, а ево која држава гарантује највишу минималну зараду, право мало богатство
ВРТИ СЕ У ГЛАВИ ОД МИЛИОНА! На додели Оскара само за црвени тепих издвојено ПРАВО БОГАТСТВО
Траке стоје и у групацији "Пежо Ситроен", а многи бродови натоварени ауто-деловима за Европу, још не напуштају кинеске луке.
Укупна штета већ сада се мери стотинама милиона евра, а кинеска влада је обећала да ће дати и материјалну помоћ да се ситуација стаблизује.
- Економске последице биће веће него у време епидемије САРС-а. Тада је шестомесечна криза коштала Кину око један одсто раста бруто-друштвеног производа. Све фабрике затворене су три до четири недеље - каже Ханс Вернер Сив из ИВА Института из Немачке.
Велики део радника долази управо из региона око града Вухана, а он је готово у потпуности у карантину.
Тек ће се наредне седмице знати колико ће се радника вратити у главне производне локације ширим Шангаја, Пекинга и на југу Кине, и у којој мери ће коронавирус утицати на производњу, а тиме и на међународне ланце снабдевања.
- Пекинг је, из предострожности, финансијском систему дао необично јаку инјекцију од 156 милијарди евра како би одржао стабилност банкарског система и домаћег тржишта новца - наводи Јохаим Раинц из Института Дрезден.
Највећа кинеска рафинерија смањила је производњу за око 600.000 барела дневно због мање потражње за горивом.
А многи се питају шта ће бити са испоруком аутомобила који се једино у Кини праве за читав свет.
За сада нема одговора на ова питања, а неки купци мораће да сачекају своја возила у Европи и месец-два више, кажу немачки аналитичари.
Коронавирус ПОЉУЉАО британску економију: Продаја ЗНАЧАЈНО опала!
Разрешена мистерија од ПОЧЕТКА ЕПИДЕМИЈЕ: Коронавирус уздрмао и ТРЖИШТЕ КРИПТОВАЛУТА!
МИНУТ ВРЕДАН 150.000 ДОЛАРА: Најбогатији човек на свету за 60 секунди заради 3 ПУТА ВИШЕ него радник за годину дана!
ВРТОГЛАВЕ ЦЕНЕ НЕКРЕТНИКА на хрватском приморју! Најјефтинији квадрат је 1.500 €, а први ред до мора 4.500!
КОРОНАВИРУС ЗАХВАТИО И МОДНУ ИНДУСТРИЈУ! Гиганти затварају продавнице и трпе ОГРОМНЕ ГУБИТКЕ