ЛИДЛ ЛИДЕР У БРОЈУ СЕРТИФИКАТА, ПОДИЖЕ СТАНДАРДЕ НА ТРЖИШТУ И ЈАЧА ПОВЕРЕЊЕ ПОТРОШАЧА У СРБИЈИ
Резултати истраживања Националне организације потрошача Србије (НОПС) показали су да је компанија Лидл Србија носилац највећег броја сертификата на домаћем тржишту и то из разноврсних области пословања.
Поред тога што потрошачима пружа јединствено искуство куповине и најбољи однос цене и квалитета, компанија Лидл Србија из дана у дан поставља нове стандарде на домаћем тржишту, а разултати НОПС истраживања то потврђују. Поседовањем престижних, веродостојних сертификата и ознака, компанија Лидл подржава своје потрошаче при доношењу одлука у куповини, које у средиште фокуса стављају здравље и одрживост.
Производи Лидлових брендова који носе сертификате нуде потрошачима додатне смернице и служе као доказ високог квалитета и одрживости производа. Ознака БИО Органиц једна је од најпознатијих и указује на органско и природно порекло производа, што је нарочито важно како би се сачувало здравље, али и планета.
Додатно, ознаке на прехрамбеним производима које могу имати важан утицај на свакодневне изборе у исхрани су РСПО (Роундтабле он Сустаинабле Палм Оил), који промовише одрживије методе узгоја уљаних палми, МСЦ (Марине Stewardship Цоунцил), чији је циљ одржива глобална рибарска индустрија, Фаиртраде, РФА (Раинфорест Alliance), који идентификује производе који у целини или делимично потичу са Раинфорест Alliance сертификованих фарми које поштују строге критеријуме за заштиту животне средине, друштвену одговорност и профитабилност.
Подршка потрошачима при избору прехрамбених производа огледа се и у коришћењу Нутри Сцоре ознака, чија је улога да обезбеди једноставан и брз увид у нутритивне вредности производа, са циљем да потрошачима олакша доношење здравијих и освешћенијих одлука које се тичу исхране.
Када су у питању непрехрамбени производи, компанија Лидл гарантује одсуство штетних материја и еколошке методе производње текстила из сопствене модне линије и то на основу детаљних тестирања и сертификата „Хохенстеин“ института. Та тестирања подразумевају отпорност на цепање, растезање, поливање водом, али и реакције тканине приликом трчања, сагињања, скакања и спавања. Додатно, кућне апарате, електронику, играчке и намештај темељно тестира компанија, али и независни институти, како би њихов квалитет заиста задовољио све стандарде и потребе потрошача.
Лидл је први зелени трговински ланац у Србији
Одрживост пословања компаније Лидл Србија огледа се у свим аспектима њеног пословања, а у мају 2021. године компанија је потписала и „ЗелЕПС“ уговор са јавним предузећем Електропривреде Србије, што је постало један је од важних корака ка изградњи чистије животне средине. „Зелени“ циљеви „ЗелЕПС-а“ подразумевају да се све Лидл продавнице, као и Управна зграда и Логистички центар, у потпуности снабдевају енергијом добијеном из обновљивих извора.
Један од носећих стубова пословања компаније Лидл јесте брига о очувању животне средине, о чему сведоче и бројни пројекти и мере штедње ресурса, а значајну уштеду електричне енергије, воде и смањење емисије штетних гасова у компанији потврђује и светски признат сертификат EDGE који поседује већина Лидл објеката, али и ЛЕЕД сертификат којим су награђена оба логистичка центра компаније, као и Управна зграда Лидла.
Лидл је први избор потрошача
Компанија Лидл Србија ове године добитник је и престижног признања „Миљеник потрошача“ у категорији „Трговина“, који додељује организација „Моја Србија“ у оквиру кампање „Најбоље из Србије“. Одлуку коме ће ово признање припасти донео је најстручнији жири – потрошачи, што сведочи о томе да су Лидл продавнице омиљено место куповине многим грађанима.
Улагање значајних напора у све сегменте одговорног пословања, компанији Лидл је донело и престижну награду „Изабрана продавница године“, која је резултат независног истраживања највеће глобалне истраживачке компаније NielsenIQ. Ово признање указује на то да Лидл продавнице задовољавају високе стандарде квалитета производа, фер пословања и одговорности према потрошачима, пружајући им јединствено искуство куповине.
Извор: Промо