ЛИДЛ ПОСТАО ЗВАНИЧНИ ПАРТНЕР УЕФА ЛИГЕ ЕВРОПЕ ™ И УЕФА ЛИГЕ КОНФЕРЕНЦИЈА ™
Лидл, један од водећих трговинских ланаца прехрамбених производа у Немачкој и Европи, са задовољством најављује своје најновије партнерство у фудбалу као званични партнер УЕФА Лиге Европе™ и УЕФА Лиге Конференција™ у трајању од три године, од 2024. до 2027.
Компанија Лидл надограђује своје партнерске односе у фудбалу и постаје званични партнер два УЕФА такмичења: УЕФА Лиге Европе™ и УЕФА Лиге Конференција™ до сезоне 2026/27, фокусирајући се на свеже воће и промовисање освешћене исхране.
Кроз партнерство, Лидл ће омогућити да 12.364 деце широм Европе буде део ове манифестације, са својим омиљеним фудбалерима, кроз Лидл Кидс Теам јединствену активацију.
Партнерство се заснива на успешној УЕФА ЕУРО 2024™ сарадњи, у којој је Лидл био број 1 највидљивији бренд партнер током турнира, према студији коју је спровео YouGov.
Спорт је важан део Лидлове дугорочне посвећености здрављу и здравој исхрани. Као трговински ланац, Лидл је свестан тога колико је исхрана важна за здравље сваког појединца, а такође препознаје и значај који спорт и спортске активности имају када посматрамо здрав живот. Како су УЕФА фудбалска такмичења међу најпопуларнијим спортским догађајима на свету, компанија Лидл жели да мотивише што већи број потрошача да се покрену и буду активни кроз ово ново фудбалско партнерство. Лидл ће наставити да инспирише све љубитеље спорта и фудбала – укључујући и будуће љубитеље – под слоганом „Играмо за ваш тим“, као Званични партнер свежег воћа за оба фудбалска такмичења. Компанија ће подржати љубитеље такмичења на свим пољима током њиховог навијачког пута, од ТВ реклама до поставки на стадионима и комерцијалних приказа, промовишући активан и здрав начин живота. Од тога што омогућава да здрава и свежа храна буде свима лако доступна по повољним ценама, до прилике да приближи љубитељима фудбала највеће фудбалске турнире у Европи – Лидл игра за њихов тим.
Лидл Кидс Теам широм Европе
Кроз ново партнерство, Лидл ће свој јединствени Лидл Кидс Теам одвести у 30 европских Лидл земаља. Лидл Кидс Теам је ексклузивни програм који је успостављен кроз партнерство са УЕФА Лигом Европе и УЕФА Лигом Конференција, у оквиру које ће 12.364 деце узраста од 6-10 година имати јединствену прилику да буду део једне од утакмица са својим идолима.
Компанија Лидл ће наставити да мотивише своје купце и запослене да буду физички активнији и воде здравији живот, пружајући им прилику да освоје бесплатне карте за утакмице УЕФА Лиге Европе и УЕФА Лиге Конференција и тиме отварајући свима прилику да искусе фудбал и спорт на врхунском нивоу.
Омогућеним незаборавним искуством, као што је то јединствена прилика да буду део Лидл Кидс Теам-а, Лидл ће допринети томе да се велики број деце широм Европе одлучи да води активнији и здравији живот. Здрав начин живота и освешћена исхрана, усвојени рано у детињству, смањују ризик од болести повезаних са исхраном у одраслом добу. Зато Лидл остаје фокусиран на промоцију здравља ка деци, а један од додатних примера како то ради јесу специјализоване смернице за маркетинг ка деци компаније Лидл: Наша Одговорност, Лидл Србија. ЦСР, друштвено одговорно пословање. - Лидл Србија.
Лидл је био највидљивији бренд на УЕФА ЕУРО 2024
Кроз успешно партнерство са УЕФА ЕУРО 2024 ТМ, на ком је Лидл био највидљивији бренд током турнира, Лидл је постигао број од више од 16 милиона учесника, односно корисника Лидл Плус апликације. Такође, компанија је овом приликом и поделила воће љубитељима фудбала на трибинама, у укупном износу од чак 91 тоне. Према YouGov истраживању, Лидл је био највидљивији бренд партнер током турнира, при чему је више од половине (58%) гледалаца УЕФА ЕУРО 2024 препознало компанију Лидл као партнера турнира пре него било које друге партнерске компаније и брендове - што представља повећање од 32% у односу на препознавање поменутог партнерства пре почетка тог такмичења. Истовренемо, овај податак указује и на највећи пораст у видљивости међу свим партнерима УЕФА ЕУРО 2024 током самог такмичења.
Марија Којчић, испред Корпоративних комуникација у Лидл Србија, изјавила је: „У Лидлу се залажемо за здрав стил живота кроз наше свакодневно пословање. Препознајемо значај едукације и промовисања свеже хране, као и у обезбеђивању њене доступности по повољним ценама. Ми смо прилагодили маркетинг према деци, како бисмо им помогли да разумеју и цене здрав начин живота од малих ногу. Кроз моћ спорта, односно у овом случају фудбала, имамо прилику да инспиришемо многе да буду активни и да остваримо наше амбиције за здравији живот људи“.
„Радујемо се што ћемо надоградити наше успешно партнерство са компанијом Лидл, које смо имали током УЕФА ЕУРО 2024 овог лета, док их дочекујемо као званичног глобалног спонзора УЕФА Лиге Европе и УЕФА Лиге Конференција. Лидл је један од водећих трговинских ланаца прехрамбених производа у Европи, са значајном међународном присутношћу, тако да смо узбуђени што ћемо заједно радити на томе да приближимо динамику и осећај који европски фудбал доноси још већем броју љубитеља спорта. Заједно се радујемо стварању позитивног друштвеног утицаја кроз моћ фудбала“, изјавио је Guy-Laurent Епстеин, директор маркетинга УЕФА.