Лидл Србија подржава женско предузетништво
Расписан конкурс "Снажне. Храбре. Важне."
У сусрет осмом марту, Дану жена, компанија Лидл Србија расписала је конкурс „Снажне. Храбре. Важне.“ који има за циљ да окупи успешне предузетнице у Србији и промовише њихове производе. Конкурс траје до 31. марта, до када све заинтересоване пословне жене могу да доставе потребну документацију за пријаву путем мејла, након чега ће најмање тридесет артикала наћи своје место у оквиру акцијске недеље на полицама у преко 57 Лидл продавница широм Србије.
Конкурсом „Снажне. Храбре. Важне.“ компанија Лидл Србија подржава оснаживање жена и пружа могућност предузетницама да своје производе, у које је уложено много знања, труда и љубави, представе Лидловим потрошачима. Одабране предузетнице ће кроз сарадњу са Лидлом стећи искуство у пласирању робе у овом типу малопродаје, повећати видљивост и оснажити своје пословање.
- Као компанија потписница „Принципа Уједињених Нација за оснаживање жена“ (WEPs) обавезали смо се не само на поштовање и промовисање принципа једнакости унутар компаније, већ и да ћемо вршити позитивни утицај на друштво и окружење у коме послујемо. Због тога нам је посебно драго што овогодишњи Дан жена посвећујемо успешним дамама и позивамо их да се пријаве својим производима - изјавила је руководилац Корпоративних комуникација у Лидлу Србија, Мартина Петровић.
Право на учешће у конкурсу имају предузетнице, привредна друштва, регистрована пољопривредна газдинства у Србији која се баве производњом из сегмента хране, додатака прехрани или козметике – производа за негу и лепоту – чији су власници жене. Све заинтересоване предузетнице могу се пријавити за учешће у конкурсу „Снажне. Храбре. Важне.“ путем e-mail адресе snazne.hrabre.vazne@lidl.rs, а сви детаљи у вези са условима и правилима партиципације, могу се пронаћи на сајту lidl.rs/zene-preduzetnice. Такође, у склопу пријаве, потребно је послати и узорак производа са којим је предвиђено учествовање на конкурсу.
У другој половини текуће године, након конкурса, одабира производа и након завршених процеса контроле и улиставања производа, они ће се наћи на полицама Лидла у оквиру једне тематске недеље. Потрошачи ће у Лидлу моћи да купују и уживају у минимум 30 одабраних производа српских предузетница.
Подсећамо да Лидл Србија подржава жене у сваком сегменту свог пословања, што потврђује чињеница да је ова компанија, у склопу глобалне иницијативе за побољшање положаја жена на радном месту, потписала и „Принципе Уједињених Нација за оснаживање жена“ (WEPs) чиме се јавно обавезала на поштовање и промовисање принципа једнакости унутар компаније, као и тамо где њено пословање може да има утицај.