ЛУЧИЋ: Огроман међународни углед Телекома Србија
Чињеница да Телеком Србија Група остварује пословне приходе чак и веће него сви остали оператери на простору екс-Ју заједно представља потврду да је овај регион постао премали за најуспешнију српску компанију и да је освајање европских и светских тржишта следећи најлогичнији корак.
Ово је данас за ТВ Пинк изјавио генерални директор Телекома Србија Владимир Лучић поводом анализе хрватских медија којом је потврђено апсолутно лидерство српског националног оператера на регионалним тржиштима.
- До 2020. у шест земаља региона били смо појединачно на другом месту, далеко иза Хрватског Телекома. Онда смо највећег хрватског оператера претекли, трећу годину заредом, сада правимо 2,5 пута већи профит него ХТ, а Телеком Србија Група има приходе који су већи него сви остали оператери од Словеније до Северне Македоније заједно - истакао је Лучић.
Под вођством Владимира Лучића, српски Телеком кренуо је у експанзију 2018. улагањима у изградњу оптичке мреже, у модернизацију мобилне мреже, у аквизиције малих оператера и у набавку и производњу најбољих медијских садржаја. Велики инвестициони циклус се вишеструко исплатио.
- Кључно је повећање броја корисника. Пре шест година, у седам највећих градова у Србији имали смо укупно симболичних 140.000 корисника, а сада их имамо милион. Генерално у целој Србији повећали смо број корисника троструко. Некада, док су национални оператери у земљама региона снажно расли, ми смо падали. Телеком Србија је сада тамо где и припада, где је и нормално да буде - објаснио је Лучић.
На развој Телекома, поред стратегије компаније, утицало је и укупно економско снажење Србије.
- Цела Србија се привредно развила, имамо изузетан раст БДП-а, као и платних могућности корисника, и све то је позитивно допринело снази наше компаније - нагласио је Владимир Лучић.
Како је указао, ускоро ће постати беспредметно поредити Телеком Србија са регионом.
- И најобјективније анализе из Хрватске су показале да смо прерасли регион, да постајемо велики европски оператер, а следећи циљ нам је да будемо и успешан глобални играч. Досадашња ширења на Аустрију, Швајцарску и Немачку показују се као изузетно успешна, а до краја године на ред долазе Сједињене Државе. Као што смо за шест година приходе подигли са милијарду евра на преко две милијарде, очекујемо да ћемо их у следећих пет до шест година подићи на три милијарде евра - каже Лучић.
Генерални директор српског Телекома посебно је нагласио важност партнерстава са најугледнијим светским финансијским институцијама и компанијама.
- Међународни кредибилитет нам је изузетно јак. Међу партнерима Телекома Србија су Европска инвестициона банка, Банк оф Америка, Дојче банка, Светска банка, ЕБРД, сада и друга највећа банка из Јапана, а договарамо сарадњу и са америчком државном Ексим банком. Сви они желе да раде са нама, по најповољнијим условима, јер снажно верују у наш бизнис план и да ћемо остати регионални лидер још дуги низ година. Такође, глобални лидер телекомуникација Водафон је наш стратешки партнер, а врло важну сарадњу имамо и са Амазоном - објаснио је Владимир Лучић.
Како је подсетио, колико је међународни кредибилитет Телекома Србија снажан показало се и прошле године на Косову и Метохији, када је спречен покушај Куртијеве администрације да забрани МТС, где је српски национални оператер добио изузетну подршку европске и посебно америчке дипломатије.
Док у региону и свету сви хвале Телеком, у Србији неки не престају да га нападају. А ти “неки” су тајкунска Јунајтед Група и медији које контролише, а чији је непосредни власник компанија из њеног састава Јунајтед Медија (УМ).
- Прошле недеље, УМ је преко својих медија имала још једну негативну кампању против Телекома Србија, што по себи није ништа ново, нападају нас годинама, само прошле године имали су преко 1.300 негативних објава против нас, али овог пута емитовали су чак и званично саопштење за јавност у којем су се хвалили сопственим професионализмом. Истина је, међутим, да је УМ најконтроверзнији део Јунајтед Групе. Фиктивно су регистровани у Луксембургу, како би избегли плаћање пореза и ауторских права. Пуних десет година председник УО био им је швајцарски адвокат Волфрам Куони, у исто време док је био потпредседник руске Гаспромбанке Швајцарска и човек задужен за управљање финансијама руских и украјинских олигарха, од којих су многи на удару закона и западних санкција. То како је УМ куповала медије у Бугарској и у сарадњи са каквим људима је посебна прича. Такође, у Грчкој су актер великог броја скандала, укључујући жестоки сукоб са националним ТВ емитерима, који не желе да дозволе УМ да тамо пренесе модел пословања на који је навикла. Што се тиче Србије, однос према нашем Телекому је најбољи пример колико активности УМ и њених медија немају везе са професионализмом, већ да им је једино важно да служе политичким и пословним интересима својих газда. Не постоји случај нигде у Европи и уопште уређеном свету да неко као оператер има тржишно учешће од преко 40 одсто, а онда да отвори своје две телевизије и да преко њих годинама континуирано напада тржишну конкуренцију - изјавио је Владимир Лучић.
Међутим, како је закључио, пословни резултати и лидерска позиција Телекома Србија показују ко је апсолутни победник тржишне утакмице, што ће у будућности бити додатно потврђено.
Добре вести за љубитеље спорта и дијаспору из Немачке!
Телеком Србија се преко својих Арена Спорт канала позиционирао као регионални лидер у спортским садржајима. Тако ће и остати, истакао је генерални директор компаније Владимир Лучић за ТВ Пинк.
- Ускоро креће нова спортска сезона, што је најбоље време да сви љубитељи спорта постану наши корисници. У понуди Телекома и Арене остају најбоље фудбалске лиге: Лига шампиона и Лига Европе, националне лиге Енглеске, Шпаније и Италије, као и домаћи фудбал, а уз све то на наше канале стижу и квалификације за Светско првенство у фудбалу, као и два следећа СП. Притом, од 15. августа објавићемо и нека потпуно нова пријатна изненађења - најавио је Лучић.
Телеком има и најбољу понуду филмских и серијских садржаја, поготово из домаће производње.
- Овог лета покренули смо канал Суперстар 3 са искључиво најбољим домаћим филмовима, а више се и не доживљава као вест када кажемо да правимо мега-серију са Амазоном и да смо серије из наше продукције продали стриминг сервисима ХБО, Дизни и Амазон. За наше актуелне и потенцијалне кориснике у дијаспори, попут Немачке, посебно је атрактивно што преко Телекома могу да имају приступ свим телевизијама из наше понуде, укључујући домаће филмове и серије, као и домаћи спорт и забаву, уз убедљиво најповољнију мобилну телефонију - казао је Владимир Лучић и позвао наше људе из Немачке, који током лета бораве у Србији, да посете било коју пословницу Телекома и постану корисници.