Лучић: ТЕЛЕКОМ НЕДОСТИЖНО ПРВИ, то нам и припада
Телеком Србија Група има приходе колико сви остали оператери у свих шест земаља са простора бивше Југославије!
Убедљиви смо број један, потпуно недостижни за конкуренцију, увелико смо превазишли регион и сада је време да освајамо Европу и свет, налазимо се тамо где и припадамо, поручио је данас генерални директор најуспешније српске компаније Владимир Лучић!
Медији у Загребу дуги низ година објављују топ листу компанија за телекомуникације у региону према оствареним приходима и добити, а Телеком Србија је од 2020. на првом месту, сада још убедљивије од другопласираног Хрватског Телекома, док су оператери Јунајтед Групе далеко на зачељу.
- Од 2018. до данас успели смо да удвостручимо приходе, са милијарду на преко две милијарде евра, а следећи циљ за наредних пет-шест година је да достигнемо три милијарде евра прихода, чиме ћемо ући у ред великих европских оператера и постати респектабилан међународни играч. Најважније за овакав раст било је повећање броја корисника. На пример, пре шест година, дакле пред почетак пројекта велике трансформације компаније, Телеком Србија практично није постојао као оператер телевизије и интернета у седам великих градова наше земље. Од тада до данас, број корисника у Београду повећали смо седам пута, у Новом Саду и Крагујевцу шест пута, у Нишу пет пута… Притом број корисника нам стално расте, како у Србији тако и у иностранству, очекујемо да ћемо их на страним тржиштима, где живи много наше дијаспоре, добити бар још милион - објаснио је Владимир Лучић за ТВ Прва.
Како је истакао, да би се корисници привукли мора да им се понуди пре свега квалитет, тако да су у претходном периоду била неопходна снажна улагања у изградњу оптичке мреже, побољшање мобилне мреже, у медијске садржаје, дигиталне сервисе, аквизиције малих оператера.
Инвестициони циклус се показао као пун погодак.
- Поред свих успеха у Србији и региону, очекујемо да ћемо међународним ширењем, које се базира управо на поменутом инвестиционом циклусу, чак удвостручити приходе. Први реалан циљ је да достигнемо три милијарде евра. Ту су нам кључна тржишта Немачке, где смо кренули у експанзију, и САД, где би требало да стартујемо до краја ове године. Обе земље су велике и богате, са корисницима који су спремни да плате врло пристојан новац, наравно за услуге врхунског квалитета које ћемо им нудити, и са много људи пореклом из нашег региона. Заједно са Аустријом, Швајцарском и Турском, верујем да ћемо тако дуплирати број корисника телевизије, уз значајно повећање броја корисника мобилне телефоније - изјавио је Лучић.
Телеком Србија има још једну велику узданицу за светлу будућност, а то је специјализовани фонд за инвестирање у стартапове, на који је генерални директор компаније, како каже, посебно поносан.
- Очекујемо велику светску експанзију преко нашег фонда за стартапове. Досад смо подржали њих 12, а у завршним смо фазама разговора са још два. Већина се бави практичном применом вештачке интелигенције (АИ) и чак њих пет, према оценама експерата, има потенцијал да постану “једнорози”, дакле да достигну вредност од преко милијарду долара. Надам се да ће управо Телеком Србија направити прве “једнороге” у нашој земљи, пошто их Словенија и Хрватска већ имају - поручио је Владимир Лучић.
Јунајтед Медија најконтроверзнији део Јунајтед Групе
Телеком Србија је прошле недеље био на мети још једне негативне кампање преко медија у власништву конкурентске Јунајтед Групе.
На питање ТВ Прва о овом случају, генерални директор српског националног оператера Владимир Лучић је подсетио да та кампања практично без престанка траје већ шест година.
- Овог пута, чак је и њихова Јунајтед Медија (УМ) објавила саопштење за јавност хвалећи се својом професионалношћу. А парадокс је да је управо УМ најконтроверзнији део Јунајтед Групе.
Пуних десет година веома важан човек у УМ био је Волфрам Куони, који и данас управља средствима руских и украјинских тајкуна под западним санкцијама и сам је због тога под истрагама. Веома је занимљива и чињеница да су сви њихови канали регистровани искључиво у Луксембургу како би избегавали опорезивање и плаћање доприноса државама у којима послују. И онда постаје белодано јасно да је УМ потпуно другачија у пословању од онога каквом се представља и што наводно заговара - објаснио је Владимир Лучић.
Први човек Телекома је прецизирао и да Јунајтед Група има бројне проблеме у пословању, од презадужености и пословних губитака до губљења корисника на многим тржиштима, док компанија коју он предводи из дана у дан постаје све јача.
- Када вас конкуренција напада таквим интензитетом као они нас то пре свега говори да ми добро радимо, а да су они у великом проблему. Што више ми растемо, они се више нервирају. Све што су говорили о Телекому претходних шест година показало се као погрешно. Потпуно је јасно ко је апсолутни победник тржишне утакмице, а будућност ће опет да их демантује - нагласио је Лучић.
Како је нагласио, неки од најугледнијих америчких инвестиционих фондова заинтересовани су за улагања у стартапове које подржава Телеком Србија.