МАКЕ РООМ ФОР А NEW БЛООМ! Отворен конкурс за награде #kaktus2019!
Маркетинг мрежа расписала је конкурс за 5. националну доделу годишњих награда КАКТУС 2019.
Маркетинг мрежа расписала је конкурс за 5. националну доделу годишњих награда КАКТУС 2019. Награде се додељују у 23 категорије, а добијају их организације, компаније, институције и агенције за најквалитетније и најпрофесионалније појединачне и интегрисане кампање у протеклој години. Главне награде на фестивалу су, као и до сада, Агенција године, Оглашивач године и Интегрисана кампања године – Гранд Prix. Као и претходних година, КАКТУС 2019 слави само оне идеје које излазе из граница очигледног и упркос тешким условима инспиришу и производе најефикаснију комуникацију са циљним групама. Конкурс је отворен до 20. септембра.
Награде ће бити свечано додељене на 5. јубиларном националном Фестивалу интегрисаних комуникација – КАКТУС 2019, који ће бити одржан 29. и 30. октобра у Мадленианум Опера & Theatre, под слоганом „Маке роом фор а new БЛООМ“.
О томе ко ће добити овогодишње КАКТУС награде одлучује стручни жири који чине признати и угледни професионалци из креативних, ПР, дигиталних агенција и продукцијских кућа из Србије и региона. Жири из Србије ове године радиће у саставу: Александра Радујко, Манагинг Дирецтор, New Медиа Теам; Дејан Кривокапић, Арт Дирецтор, Креатива New Формула ан елемент оф Alkemy; Ива Ђурковић, Манагинг Дирецтор, LUNA\TBWA и ОМД Медиа; Иван Павловић, Цо-Фоундер & ЦЕО, Спринг Онион Студио; Ивана Зековић, Цреативе Дирецтор, Saatchi & Saatchi Белграде; Катарина Прибићевић, Стратегиц Planning Дирецтор, McCann Београд; Маја Јовановић, Account Манагер, Дегордиан; Милош Скокић, Манагинг Партнер, Жишка; Невена Милановић, Дигитал Account Дирецтор, Fullhouse Ogilvy; Слободан Јовановић, Фоундер & Цреативе Дирецтор, Цоба & Associates; Вељко Голубовић, Executive Цреативе Дирецтор, New Момент New Идеас Company; Владимир Митровић, Цреативе Дирецтор, Оватион BBDO и Вољена Даничић, Хеад оф Цреативе, Дирецт Медиа Унитед Солутионс.
Регионални жири ове године чиниће: Дајан Јаворац, Фоундер & Цреативе Дирецтор, МАНИА Advertising Agency (БиХ); Дарко Булдиоски, Фоундер, New Медиа (МК); Игор Младиновић, Chief Цреативе Дирецтор, Имаго Ogilvy (ХР); Грегор Фирбас, Хеад оф Дигитал, Футура DDB (СЛО); Катја Млакар, Цреативе Дирецтор, АВИ – Агенција врхунских идеј (СЛО); Кристијан Андољшек, Сениор Арт Дирецтор, Innovatif (СЛО); Лука Бајс, Цреативе Дирецтор, Grey Љубљана (СЛО); Лука Перван, Цреативе Дирецтор, Сеñор (ХР); Мануела Шола, Генерал Манагер, Комуникацијски лабораториј (ХР); Сашо Димитриевски, Партнер, Мембер оф Executive Боард, Пристоп Гроуп (СЛО); Сашо Петек, Цреативе Дирецтор, Агенција 101 (СЛО); Сеан Поропат, Партнер & Цреативе Дирецтор, Студио Сонда (ХР) и Томислав Бадер, Партнер, Швицарска (ХР).
Новине у оквиру овогодишњег конкурса за награде КАКТУС 2019 су три нове категорије:
1. Појединачни радови – EXECUTION (Дизајн и Продукција) – категорија која слави уметност реализације, а у где ће пријављени пројекти морати да показу своје умеће продукције решења која, захваљујући новим, креативним техникама и вештинама, доводе до иновативне реализације идеја;
2. Дигитална интегрисана кампања – категорија у којој се пријављују најбоље кампање које су креиране искључиво за online канале комуникације, уз коришћење најмање три дигитална канала комуникације – социал медиа, web сите, мобиле, ИоТ, АИ, дата, видео, апликација…;
3. Интегрисана кампања креирана за друго тржиште – овом категоријом Маркетинг мрежа жели да промовише и допринесе извоз креативних идеја, а односи се на кампање које су осмислиле и реализовале агенције са седиштем у Србији за регионалног или глобалног клијента, односно за друго тржиште.
„У протеклој години реализоване су бројне занимљиве и иновативне кампање за које сматрамо да су вредне пажње, како стручне, тако и шире јавности. Конкурс за КАКТУС награде прилика је да измеримо да ли су то заиста другачије идеје и оне које опстају, али и оценимо напредак струке. Поред тога, ове године акценат фестивала је на талентима и иновацијама, јер другачији приступ у advertising индустрији отвара нове углове и рађа нове идеје. Очекујемо пуно добрих кампања које ће указати на трендове развоја, али и на изазове који одређују будућност креативне индустрије у Србији“, рекла је Ивана Парчетић Митић, оснивач и уредница портала Маркетинг мрежа, који је организатор фестивала КАКТУС 2019.
Услове конкурса, пропозиције и категорије, као и пријавни формулар и Правилник о раду жирија, можете пронаћи на сајту www.kaktus.rs.