Маркетинг стручњаци на деветој Дирецт Медиа Академији поручили: Иновирај, не имитирај
ДМА је настала 2012. године као интерни едукативни програм
- Наредни талас иновација у свету ће подстаћи корпорације да се мењају, користећи средства која већ имају на располагању. Зато морамо добро да промислимо како ствари тренутно функционишу и како да их променимо на боље, како да нове пословне и комуникацијске моделе уклопимо у данашњи свет. Иновирај, не имитирај - поручили су учесници девете Дирецт Медиа Академије одржане од 15. до 18. маја у театру Мадленианум.
Јонас Кјелберг, цењени предавач и инвеститор у стартап бизнисе, као један од оснивача Скајпа, донео је причу о визионарима, путу који је потребно превалити да бисмо иновирали пословање и дигитално се трансформисали. Говорио је и о томе зашто су неке компаније, маркетиншке агенције и појединци данас иновативнији од других и како да учимо од њих и остварујемо своје снове. Маркетиншкој публици из целе регије се представио и Фарис Јакоб награђивани маркетиншки стратег, креативни директор, писац и дигитални номад. Фарис који, путујући по свету без сталног места пребивалишта саветује брендове и стартапове, поручио је да је непрестано кретање кључ за боље резултате у креативном размишљању.
- Дигитал је фундаментално променио свет и порука коју желимо да пренесемо овогодишњом академијом јесте неопходност и ургентност промене у сваком сегменту друштва, а посебно у индустрији комуникација. Поред свеобухватне дигиталне трансформације кроз коју пролазимо, као највећи регионални комуникацијски систем смо схватили да у промене морамо ући са свежим идејама и младим људима који чине више од 50% запослених - изјавио је Јован Стојановић, директор Дирецт Медиа Србија. Он је додао да већ даје резултате програм кроз који млади у Дирецт Медиа систему предлажу развојне пројекте и на тај начин учествују у доношењу стратешких одлука о правцу у којем ће компанија у будућности ићи.
Прва три дана академије обележила је едукација о новим трендовима у маркетингу и комуникацијама. 80 полазника подељених у два модула је, током серије предавања и радионица са тимом предавача Дирецт Медиа система, разговарало о брендингу и креирању комуникацијских стратегија у дигиталној ери.
Дирецт Медиа Академија је настала 2012. године као интерни едукативни програм. Временом је расла, развијала се и отворила врата свим заинтересованим полазницима. Програм је креиран од стране тима Дирецт Медиа стручњака, са циљем да експертизу и свеобухватан увид у маркетиншке комуникације подели са колегама, партнерима и предузетницима.
Овогодишњи слоган Дирецт Медиа Академије "И хаве а дреам" посвећен је обележавању 50 година од смрти Мартина Лутера Кинга.