Наши експерти на највећем регионалном фестивалу посвећеном медијима и комуникацијама
У чак 5 панела Weekend Медиа Фестивала учесници из компаније WMG
Међу 150 панелиста и предавача из 15 земаља света који ове године учествују на Weekend Медиа Фестивалу у Ровињу, четворо представника наше компаније WMG поделиће своја искуства и увиде у најактуелније теме и трендове. Реч је о највећем регионалном фестивалу посвећеном индустрији медија, комуникација, маркетинга и пословања, који се и ове године одржава у у старој “Творници духана” у Ровињу у периоду од 21. до 24. септембра.
Компанија WMG је настала интеграцијом највеће медијске компаније у региону Адриа Медиа Гроуп и водеће компаније за дигиталне трансформације Wireless Медиа. WMG је број 1 дигитална медијска компанија на Западном Балкану са импресивним бројем брендова (32 дигитална издања, 8 штампаних издања и 3 телевизије). Захваљујући напредној технологији и тиму професионалаца, WMG ствара изузетне медијске садржаје за све канале, а партнерима нуди врхунску платформу за оглашавање омогућавајући им да унапреде своје пословање.
Један од учесника овогодишњег Weekend Медиа Фестивала је први човек Курира, главни уредник Александар Ђондовић, који ће учествовати у панелу “Трансформација медија”. Он ће говорити о трансформацијама уназад четири године захваљујући којима се Курир позиционирао као најснажнији медијски бренд.
Бојана Зимоњић Јелисавац, главна уредница медијског мултибренд концепта Мондо који обухвата портале Мондо, Еурацтив, Elle, Натионал Геограпхиц и друге lifestyle и хуман интерест брендове у оквиру WMG компаније, учествоваће на панелу “Како вратити интерес за News”, заједно са уредницима неких од водећих медија у региону.
Ружа Вељовић, директорка корпоративних послова и корпоративних комуникација WMG-a, учествује у панелу под називом “Где ПР-овци греше?” На основу свог богатог искуства рада у медијима, говориће о односу људи који се баве ПР-ом тј. односима с јавношћу и новинара.
Ове године, за разлику од претходних, припремљен је цео један сегмент програма под називом “ХР Weekend”, а посвећен је ХР професионалцима, менаџерима људских ресурса, послодавцима и представницима компанија. Директорка људских ресурса и организационог развоја у нашој WMG компанији Јелена Вуковић имаће прилику да подели своја знања и искуства у оквиру 2 панела: “ХР TECH ФОР NON-TECH ХР” и “Како трендови диктирају ХР стратегију”.
Посебан печат Weekend Медиа Фестивалу ове године даје Method агенција, која послује у оквиру наше компаније WMG. Method је full сервице агенција која се бави креативом, цонтент продукцијом и перформанце маркетингом. Са својим интердисциплираним тимом, Method ствара приче и остварује резултате који обезбеђују дигиталну будућност брендова. Овај тим искусних професионалаца стиже на фестивал да пружи подршку у стварању незаборавних видео садржаја. Њихова мисија је да ухвате дух фестивала, забележе изјаве учесника и посетилаца, и пренесу кључне закључке са панела како бисте могли уживати у фестивалу, где год да се налазите. Са тимом Method агенције, атмосфера инспиративних предавања, јединственог networkinga и незаборавне забаве заживеће на екрану и друштвеним мрежама!