НЕСТАШИЦА ЈЕ СВИЊЕТИНЕ, али они су нашли начин како да преброде тај проблем!
Жеља произвођача је у наредне две године освоје претежно тржишта на којима доминира свињеће месо.
"Импосибл Фудс" је једна од најдоминантнијих компанија у прехрамбеној индустрији првенствено усмереној ка производњи намирница од соје, које служе као алтернатива месу.
Ускоро ће потрошачима у САД бити доступна и кобасица направљена од сојиног протеина, чији су изглед, укус и начин припреме истоветни свињском месу.
Челници компаније су дошли на идеју да уведу овај производ услед несташице свињетине у Азији и Африци, као и огромне потражње у САД.
ОВО су бројке које су ОБЕЛЕЖИЛЕ стање планете у 2019.
ХАОС НА СВЕТСКИМ БЕРЗАМА: Ирански ракетни напад на америчке базе, изазвао потресе на тржишту акција
- Током наредне две године, све своје снаге ћемо усмерити ка проширењу на инострано тржиште, превасходно Азију, где производи од свињећег меса преовладавају - објашњава Пет Браун, главни извршни директор компаније.
Интересовање "Импосибл Фудса" за азијско тржиште последица је свињског грипа, који је у протеклим годинама изазвао драматичан пораст цене свињетине на континенту, док су, по неким проценама, залихе у Кини преполовљене.
Месо биљног порекла је и даље скупље од оног животињског порекла. Ипак, то стање се ускоро може променити, јер се све више прехрамбених компанија бави производњом ове врсте меса.
Керолајн Бушнел, са Гуд Фуд института, невладине организације која подржава развитак индустрије меса од соје, наглашава да постоји опасност при ослањању на животињско месо као на извор хране.
- Примећујемо слабости ланца снабдевања који је зависан од животиња. Тренутна несташица свињетине створила је празнину која могу попунити производи од биљног меса.
Погодно тржиште није само Азија. и Американци све више потражују алтернативе свињетини, пилетини и говедини.
Пораст у продаји замена за свињско месо у САД је током протекле године износио 15%, док је потражња за џекфрутом, дрвенастом биљком из југоисточне Азије, која се неретко употребљава за веганску свињетину, скочила за чак 20%.
Кобасица од свињетина је, у поређењу са оном од биљног меса, маснија и калоричнија, док је износ беланчива исти.
Иако се сектор производње биљног меса тек развија, предвиђа се да ће током наредне деценије имати удела у 10% производње целокупне светске индустрије меса.
Све је већи број ланаца ресторана који се укључују у игру, првенствено „Бургер Кинг”. Кобасице од сојиног протеина нуде нове пословне прилике и већ постају део јеловника.
"Дункин донутс", амерички ланац брзе хране, однедавно је у своју понуду уврстио сендвич са кобасицама од сојиног меса, пошто се овај нови производ показао врло успешним током пробне фазе.
"Бургер Кинг", такође, има велике планове за своју јутарњи мени, где доручак који укључује биљно месо већ доноси зараду и привлачи нове муштерије.
"Град будућности" ускоро у Јапану! Гради га човек који је смислио БЛИЗНАКИЊЕ
Падају Нисан и Тојота: Поплаве у Јапану ОБОРИЛЕ ПРОДАЈУ аутомобила
Колико сте зависни од Фејсбука? Да ли бисте га се ОДРЕКЛИ за добробит планете?
ОДРЖАВА СВОЈА ОБЕЋАЊА: Финска премијерка уводи четвородневну радну недељу од по шест сати дневно
ЦЕНА НАФТЕ У ЦРВЕНОМ: Ирански напад на америчке војне базе винио вредност "црног злата" ДО УСИЈАЊА! (ФОТО)