Овако изгледа пут који ће заменити Ибарску магистралу: Вожња коридором Милоша Великог! (ФОТО)
Најављено отварање ауто-пута Обреновац – Чачак требало би знатно да ублажи црне статистичке податке на нашим путевима.
Од следеће недеље на тој деоници Коридора 11 – "Милош Велики" стизаће се за мање од једног сата. Отварањем деонице Обреновац – Љиг, дуге 63 километра, биће заокружена једна целина Коридора 11. Наша екипа прошла је овим путем пре званичног отварања и уверила се да ће овај пут у потпуности елиминисати садашњу највећу црну тачку у Србији – Ибарску магистралу.
Све је спремно за отварање прве деонице пута Беогард – Јужни Јадран. Овај ауто-пут почињаће из Сурчина а завршаваће се у Бољарима и спајати са Црном Гором.
"Народе српски, од данашњег дана почињу се жеље наше остваривати!" Вучићеве речи хвале о Милошу Обреновићу!
ОБОРЕНИ СВИ РЕКОРДИ: Импресивне бројке после отварања деонице Коридора 10 од Ниша до Прешева
Нови ауто-пут Обреновац-Чачак имаће шест наплатних станица, а ево колико ће износити ЦЕНА ПУТАРИНЕ
Деоница почиње код Мислођина, где ће од следеће недеље возачи моћи да се укључе и возе до Чачка. Деоница је дуга 103 километра, што значи да ће просечан возач, који вози 100 километара на час, моћи да стигне за само сат до Прељине.
Деоница Обреновац – Уб дуга је 26,7 километара. Ауто-пут је пројектован за брзине до 130 километара на сат, добро обележен и веома раван са дугим правцима и контра-нагибима. После неколико километара од Обреновца поставља се наплатна рампа.
- Ову деоницу чине три петље – Уб, Лајковац, Љиг и четири наплатне рампе. три бочне и чеона наплатна рампа Обреновац. Већ има и изграђених одмаралишта за путнике - каже саветник министра саобраћаја.
Прегледност ауто-пута је веома добра и брзо се стиже до искључења за Уб, где је велика петља. После Уба следи деоница од 12 километра до Лајковца.
Од Лајковца до Љига још је 24 километра што је укупно 62,7 километара новог ауто-пута. На крају новоизграђене деонице је тунел Бранчићи, дугачак скоро километар и опремљен најновијим видео-надзором који служи за управљање саобраћајем.
- У читаву конструкцију ауто-пута уграђено је преко 200 хиљада кубика каменог агрегата, 700 хиљада тона асфалта ИБС и СМА који се овде применио - каже Светлана Милински, надзорник радова на деоници Коридора 11.
У ресорном министартсву кажу да је Коридор 11 стратешки битан за Србију. Уз садашњи назив Коридор 11, зваће се и "Милош Велики", по Милошу Обреновићу, оснивачу српске државе који је пореклом из Добриња код Пожеге, где коридор и пролази.
Вожња новом деоницом Коридора 11 право је олакшање, јер се са сваким километром заборављају дугачке колоне код Степојевца и Лајковца које се најчешће викендом стварају на старој Ибарској магистали.
ПРОТЕРАЛИ СРБЕ, А САД УВОЗЕ РАДНИКЕ ИЗ ИНДИЈЕ: Сав бесмисао хрватске државе у неколико реченица!
ПЕВАЈ СРБИЈО, ТВОЈА ДЕЦА ИМАЈУ ЗНАЊЕ: Момчило из Ниша освојио медаљу на Међународној олимпијади из астрономије
Повратак од четрдесетак минута до Обреновца из Љига скоро да се и не осети, возећи се новим Милошевим путем.