ПРВИ ВИКЕНД НАКОН ПУШТАЊА ДЕОНИЦЕ ДО ПАКОВРАЋА: "Невероватно је колико смо брзо заобишли Чачак, некада смо чекали и сат времена"
Током викенда није било дужих задржавања на наплатним станицима у Прељини и Паковраћу, а према информацијама из ЈП "Путева Србије" број аутомобила који након отварања нове деонице пролази кроз наплатну рампу Прељина
Први викенд након отварања деонице од Прељине до Паковраћа показао је све оно што се данима уназад причало. На обилазници око Чачка, најкритичнијој деоници, која је задавала муке на стотинама возача како из Прељине и Чачка, тако и из читаве Србије и региона током петка, суботе и недеље ни у једном тренутку нису забележене гужве у саобраћају што је била редовна појава скоро сваког викенда, месецима уназад.
СТИЖЕ НОВА НОВЧАНА ПОМОЋ МЛАДИМА! Пожурите и пријавите се
ЕВРОПСКА ИНВЕСТИЦИОНА БАНКА УЛАЖЕ 500.000 ЕВРА У НИШ: Главни циљ јесте одрживи јавни превоз унутар града
ИЗМИРИТЕ ОБЕВЕЗУ НА ВРЕМЕ - КАЗНЕ СУ ПАПРЕНЕ: Истиче рок за плаћање ПОРЕЗА - важно обавештење за све грађане
- Ово је просто невероватно. Први пут да смо заобишли гужве на тој чувеној обилазници, нисмо ни били свесни колико смо брзо заобишли Чачак кад смо путовали на Златибор и сада кад смо се враћали. Пут нам је скраћен за више од пола сата, ако не рачунамо чекање које је некада трајало и по 45 минута на наплатној рампи у Прељини и путовање око Чачка које је знало да потраје и до сат кад су највеће гужве током празника. Стићи од Беграда до планина у Западној Србији сада је изузетно лако и право је уживање бити за воланом - рекао је возач Александар Бабић.
"Продисали" мештани Прељине након отварања нове деонице ауто-пута
Током викенда није било дужих задржавања на наплатним станицима у Прељини и Паковраћу, а према информацијама из ЈП "Путева Србије" број аутомобила који након отварања нове деонице пролази кроз наплатну рампу Прељина, дупло је мањи него прошле године. Велике бенефите већ су осетили и мештани овог насеља смештеног на укључењу на ауто-пут Милош Велики.
- Месецима уназад сваки викенд је за нас био права катасрофа. Чекали смо и по пола сата да би се са локалних укључили на магистрални пут. Гужва је била хаотична, а пешаци су такође били у великом проблему. Сада је фрекфенција саобраћаја доста мања и лакше се дише. Нарочито је тешко било током празника, када је наступао прави колапс. Сада се надамо да ће предстојеће Сретење проћи без ужасних гужви, на које без обзира колико трајале нисмо могли да се навикнемо - каже становник Прељине.
Деоница аутопута од Прељине до Паковраћа иако дугачка 11,3 километара, била је изузетно тешка за изградњу. Скоро половину чине тунели и мостови. На половини се налази Тунел Трбушани, у који су уграђене камере и сензори за видео-надзор, а најдужи мост је преко пруге дужине 474 метра. Наплатна рампа у Паковраћу има шест трака за пролаз, а цена путарине износи 430 динара. Вожња од Прељине до Паковраћа се не наплаћује.
- Ово је историјски моменат за Србију, јер оно што је изгледало као сан сада је стварност. Чекало се дуже од пола века, а сада су гужве у саобраћају током викедна коначно постале прошлост. Интензиварни су радови и радило се и по ниским температурама како би се деоница што пре пустила у саобрћај. Овде нећемо стати, одмах са пуним интензитетом настављамо изградњу деонице од Паковраћа до Пожеге, која је једна од најзахтевнијих - рекао је министар саобраћаја Томислав Момировић.