ПРВИ ОДБРАЊЕНИ ПЕНАЛ МИНИСТРА МОМИРОВИЋА: Питање његове улоге је јасно!
Сад је јасно и зашто је министар Момировић обилазио радове на пројекту Београдска обилазница
Мало ко у стручној и општој јавности је разумео одлуку председника Александра Вучића да за министра грађевинарства, саобраћаја и инфратсруктуре постави Томислава Момировића, власника хотелског ланца, али последњи догађаји и развој ситуације у сектору грађевинарства и нарочито изградње највећих инфратсруктурних пројеката полако откривају читаву слику.
УСКОРО НИЖИ РАЧУНИ ЗА СТРУЈУ: Попуст за Београђане уколико испуне ове УСЛОВЕ
ГРАНИЦЕ МАЂАРСКЕ ОД СУТРА ОТВОРЕНЕ: Ако испуњавате само један услов више вам не треба ПЦР тест!
"Поносан сам да се у Србији данас гради више него икада" Председник никад искреније о својој земљи и грађанима
Председник Вучић и министар Момировић су отворили за саобраћај најважнију деоницу Београдске обилазнице, а питање Момировићеве улоге јасно је ако се подсетимо његове изјаве: "Надам се, а имам и такав налог од председника Александра Вучића, да ја будем последњи министар који ће надгледати радове на обилазници око Београда и тај посао морамо да завршимо у наредне две године", рекао је пре шест месеци министар Момировић.
Сад је јасно и зашто је министар Момировић обилазио радове на пројекту Београдска обилазница на сваке две недеље и зашто је онако бурно и емотивно реаговао на најаву да ће отварање бити одложено. Наиме, пре два месеца је Момировић током обиласка радова на деоници код тунела "Липак" повишеним тоном критиковао како надлежне у Јавном предузећу "Путеви Србије" тако и представнике извођача радова, азербејџанске компаније "Азвирит" и кинеске "Поверчајна".
У видео клипу може се чути како Момировић опомиње директора "Путева Србије" Зорана Дробњака, између осталог, због тога што му је зазвонио телефон а присутнима међу којима је било и радника поручио да "не дају себи право да растежу рокове".
- Нисте ви државни врх, нисте ви договорили послове. Ви сте овде да радите, добро сте плаћени, добри сте партнери… Молим вас, до 15. априла - нагласио је Момировић до када треба да буде завршена обилазница око Београда.
Извинио се Момировић због свог емотивног обраћања, због псовки и непристојних речи, али је тада И нагласио да “прича о Обилазници предуго траје“
- Да нисмо реаговали, цео мој тим, још годинама би били закопани у проблемима, у променама пројеката осветљавања тунела, у изменама пројекта, у нелегалној градњи и дивљим насељима на траси Обилазнице, и за читаве две године би одложили завршетак деоница - објаснио је министар Момировић.
Ваља подсетити и да је пројекат Обилазнице почео пре тридесет година, и да је на њему сломио зубе и тадашњи министар за национални инвеситициони план Драган Ђилас. Наиме, он је још 2008. године изјавио да ће део обилазнице око Београда од Остружничког моста до Ибарске магистрале (Сектор 4) бити пуштен у саобраћај половином октобра 2008. Оно што није могао да заврши ни тадашњи министар, после и градоначелник Београда, завршио је један од најмлађих министара икад у српској историји Томислав Момировић.