СРБИЈА ПРАТИ РАЗВОЈ СИТУАЦИЈЕ Најава формирања НАЈВЕЋЕГ СВЕТСКОГ ПРОИЗВОЂАЧА АУТОМОБИЛА одразиће се и на нашу земљу
Вест да су "Рено" и "ФКА група" надомак спајања узбуркала је не само аутомобилску индустрију у свету већ је озбиљно потресла и берзе, па су акције ове две компаније знатно ојачале.
Акције "Реноа" скочиле су 14,77 одсто, док је деоницама "Фијат Крајслера" трговано по 11,21 одсто вишој цени.
ВОЗАЧ ТРЕНУТНО НАЈТРАЖЕНИЈЕ ЗАНИМАЊЕ У СРБИЈИ Ко уме да управља ШЛЕПЕРОМ ИЛИ АУТОБУСОМ наћи ће посао без проблема
Не дајте да вас преваре! Почиње сезона одмора, а ево када имате право на ПОВРАЋАЈ НОВЦА
За ОВО занимање у Србији плата ће бити већа од 500 ЕВРА, а тражи се 1000 ЉУДИ! Ево како да се запослите
Иако су поједини медији још пре неколико дана лансирали ову вест, тек званична објава из "Фијат-Крајслер групације" је показала да се не ради о једној од бројних спекулација о "спајању на аутомобилском тржишту".
- Преговарамо већ недељама. Ми смо предложили да створимо заједничку компанију у којој бисмо имали 50:50 одсто учешћа. На потезу је "Рено" - пише у саопштењу "ФКА групације".
Према њиховим наводима спајање је предложено како би обе компаније оствариле више милијарди долара уштеда пошто се ауто-индустрија убрзано окреће развоју и производњи електричних и аутономних возила.
- Наш борд директора заседа и разматра понуду ФКА - кажу у "Реноу".
Једино што се засада зна о специјалном састанку борда директора јесте да се одржава негде "ван Париза".
Највећа нејасноћа се односи на положај Алијансе "Рено-Нисан-Мицубиши". Јер у "Фијат-Крајслеровом" саопштењу нигде се не помиње алијанса већ само "Рено".
Уколико би се спајање односило на целу асоцијацију онда би био створен највећи произвођач возила на свету са око 15 милиона продатих возила. То је знатно више од "Фолксвагена" и "Тојоте" који продају око 11 милиона возила годишње.
И КРАГУЈЕВАЦ У ИГРИ
Јасно је да би спајање "Реноа" и "ФКА групације" битно утицало и на нашу једину фабрику аутомобила у Крагујевцу. Очекивано је да би једна од најмодернијих "Фијатових" фабрика у свету могла да врло лако започне производњу неког новог заједничког модела. Засада у "ФКА Србија" нема никаквог коментара што је и разумљиво.
У компанији "Рено-Нисан Србија" са пажњом прате цео развој ситуације.
- У игри је огроман новац и много комбинација. Велика математика, што бисмо рекли - каже директор компаније Милан Белин.