ТРАНСИБИРСКА ЖЕЛЕЗНИЦА ОПЕТ У МОДИ: Све више робе шаље се преко Русије, а објављено и ко у томе предњачи
Овим путем покушава се да се избегне задржавање у испоруци робе за Европску унију
Брзи опоравак Кине након пандемије, заједно са несташицом контејнера и повећањем времена испоруке морем створили су железнички саобраћај између Европе и Азије привлачнијим за Пекинг, пише Фајненшел тајмс (Финанциал Тимес).
КРУЦИЈАЛНА ИНФОРМАЦИЈА ЗА СРБИЈУ - СЕДИМО НА "НОВОМ ЗЛАТУ": Најтраженији ресурс на свету доноси нам богатство!
ПРОИЗВОДЊА ЋЕ ТЕК ДА "ЕКСПЛОДИРА" У свету цена за кило до 100.000 евра, каква је ситуација у Србији?
СПРЕМИТЕ НОВЧАНИКЕ: Почела да стижу решења за порез на имовину, сазнајте колико износи увећање
Лист указује да произвођачи из Кине овим покушавају да избегну задржавања у испоруци робе у ЕУ. За прва два месеца 2021. године из Кине у Европу је кренуло 2.000 теретних возова - два пута више него за исти период прошле године.
Како су објаснили стручњаци за продају у компанији-произвођачу опреме за фитнес Нину фанг, обично се производи шаљу морем, али повећање цена транспорта овим путем натерало је произвођаче да траже алтернативу. Осим тога, главни клијенти у Европи, као што су Немачка и Француска, према речима стручњака, жалили су се на ниску ефикасност транспорта водом и размишљају да промене начин слања робе.
Лист наглашава да блокада Суецког канала великим теретним бродом "Евер гивен", такође утиче на промену приоритета у логистици.
Подсетимо, теретни брод, дуг 400 метара, блокирао је пре неколико дана Суецки канал. Према оценама Блумберга, за пролазак овим путем чекају бродови који носе терет, вредан 10 милијарди долара. Неки власници бродова су одлучили да промене планирану трасу и крену око Африке, што ће повећати дужину пловидбе за неколико недеља.