САМОУСЛУЖНЕ КАСЕ СТИГЛЕ У ЛИДЛ
Данас је са радом почела прва самоуслужна каса трговинског ланца Лидл у продавници у улици Војислава Илића 143.
Компанија је отварањем самоуслужне касе за потрошаче започела динамичан процес увођења овог типа каса у своје продавнице, те у наредном периоду и потрошачи који своје набавке обављају у другим Лидл продавницама могу очекивати овај вид наплате и услуге. Као једини савремени дисконтни ланац у Србији, Лидл је препознат по јединственом искуству куповине које нуди брзу и једноставну набавку, али и по томе што је динамичан и прати трендове, константно инвестирајући у понуду и обезбеђивање увек бољих услова куповине.
Касе у трговинама представљају значајно место за трговце и потрошаче, с обзиром на то да је то управо место на којима сваки потрошач завршава своју посету продавници, односно процес куповине. Стандардна пракса наплате куповине до недавно подразумевала је да сваки потрошач има једнак приступ каси за којом се налази продавац који обрачунава обављену куповину. То значи да су сви потрошачи у реду за касу били једнаки, независно од обима набавке. Данас, самоуслужне касе нуде нову могућност самосталне наплате и у том смислу омогућавају значајну уштеду времена за оне потрошаче који имају само неколико производа.
„Увођењем самоуслужних каса у наше продавнице желимо да потрошачима додатно поједноставимо куповину у Лидлу. Увек ослушкујући потребе купаца и тржишне трендове, у наше пословање често уводимо иновације, а све са циљем да обезбедимо максимално задовољство и јединствено искуство куповине по чему смо препознати и код нас и у свету“, изјавила је Марија Којчић руководилац сектора Корпоративних комуникација у Лидлу Србија.
Приликом приступа самоуслужним касама у Лидлу, потрошачи могу започети процес скенирања и плаћања потрошачке корпе извршавањем једне од следећих радњи - скенирањем првог производа, скенирањем Лидл Плус апликације или кликом на екран. За успешну употребу самоуслужне касе потребно је скенирати сваки производ појединачно и одложити га на контролну вагу, где је неопходно да остане до краја употребе касе. Ово важи за производе који поседују бар-кодове, док је остале могуће одабрати из доступног менија на екрану касе (воће, поврће, производи из Лидл пекаре). Уколико потрошач у било ком тренутку осети да му је потребна помоћ, у могућности је да је затражи од Лидл асистента кликом на опцију „Позвати касира“ на екрану или позивајући га усменим путем.
На самоуслужној каси могуће је искључиво картично плаћање – платним или поклон картицама, а одабиром опције готовинског плаћања рачун се меморише и плаћа на експресној каси која се ради те намене налази на крају зоне самоуслужних каса.
Могућност коришћења самоуслужних каса у Лидл продавницама потрошачу даје додатну флексибилност при паковању производа у свом ритму без осећаја да „задржава“ колону. Ипак, сви потрошачи уколико то желе и даље могу да процес куповине заврше на регуларним касама, кроз сарадњу са запосленим касиркама и касирима.