СЕМПЛ ЋЕ ОВАЈ ПУТ ПОСТАВИТИ ОГЛЕДАЛО НЕСТРПЉИВОСТИ
За добре, а пре свега квалитетне резултате потребно је време.
Чак и успеси за које се чини да су дошли преко ноћи све су само не резултат краткотрајног труда. Напротив, резултат су дугогодишњег труда, улагања, малих корака и стрпљења. Управо потоњег хронично нам недостаје у обиљу могућности, иницијатива, пројеката и обвеза. На СЕМПЛ-у, регионалној конференцији медијских трендова, која ће се одржати у Гранд хотелу Бернардин у Порторожу 14. и 15. новембра ове године, посветиће се стога тражењу одговора на питање како брендови боље привући своју публику разумевањем и прилагођавајући се раздобљу нестрпљивости постићи учинковитије резултате. Ко је најбољи у томе у Адриатиц регији оцењиваће 10-члани жири којим ће овога пута председавати Нермина Машала Келић, извршна директорка медијске агенције УМ Сарајево.
Дух овогодишње средишње црвене нити конференције визуално је ухваћен у слици шкољке с бисерима. Бисер је резултат континуираног поступног рада природе и уједно подсетник да се најбоље ствари у животу исплати чекати. Након прошлогодишњег изнимно успешног повратка након вишегодишњег избивања, СЕМПЛ ће ове године послужити још разноликијом међународном поставом говорника који ће окупљенима на конференцији дати увид у то како привући (и задржати) оно најтеже а у исто време и најбитније у циљним скупинама - пажњу и време.
ПРИЈАВА РАДОВА МОГУЋА ЈЕ ДО СРЕДИНЕ ОКТОБРА
Састав за пријаву стручних радова отворен је до 15. октобра 2024. Радови се могу пријавити у 11 категорија, а цела пријава налази се овде. Адриатиц регија спојница је иновативних идеја које сваке године нанижу бројне импресивне кампање. Изванредно покреће друштво и поспјешује напредак, па је ред да се најистакнутији радови и награђују. При пријави 4 радова, пети рад је бесплатан. Котизација за сваки пријављени рад износи 390 € ( 22% ПДВ).
Ове године доступне су три врсте регистрација, наиме FULL PASS и AWARD CEREMONY FRIDAY (церемонија доделе награда у четвртак са забавом и предавања и networking евентови у петак). Цена пуне котизације износи 520,00 ЕУР ПДВ, док котизација за AWARDS CEREMONY FRIDAY износи 300 ЕУР ПДВ. За оне које највише занима у чије руке ће медаље отићи, ове године је на располагању посебна котизација за NIGHT ПЕАРЛ која износи 70 ЕУР ПДВ. Организатори ове године уводе још једну новост - уз истовремену куповину шест котизација, најјефтинија котизација је бесплатна.
НА ЧЕЛУ ЖИРИЈА ОВАЈ ПУТА ДАМА
Председница жирија за награду Семплер Нермина Машала Келић оцењиваће најбоље медијске кампање у регији Балкана заједно с још девет медијских и маркетиншких стручњака, међу којима су:
Алеш Мухич, директор маркетинга медијске куће Про Плус,
Грегор Дракслер, директор оглашавања и маркетинга те маркетинг манагер на нивоу Емил Frey групе у компанији П Аутомобил Импорт,
Сања Гарај Милош, водитељка корпоративног маркетинга Групе Подравка из Хрватске,
Јелена Милинковић, водитељка маркетинга за развој категорија и брендова Атлантиц Групе,
Маир Оруч, директор агенције LUNA\TBWA Сарајево,
Барбара Пагон, медијска директорка агенције Футура DDB,
Викторија Радојевић Маврич, директорка маркетинга Mercatora,
Драгана Тодоровић, менаџер тима за медије и трговински маркетинг у А1 Србија,
Tamma Жбонтар, медијска директорица медијске агенције Пристоп.
"Балканским агенцијама прорачунска ограничења могу бити фактор који подрезује крила креативности или им даје додатни импулс: „Мања доступност расположивих ресурса изазива својеврсни бунт код људи и потребу да се из малог извуче максимум. Као неко ко је добар део детињства провео у ратном окружењу, усудићу се повући једну паралелу. Нека од најбољих креативних решења у разним подручјима живота настала су управо у таквим ратним условима. Ова клима је заправо плодна за идеје које настају у недостатку ресурса“, истиче председница жирија Нермина Машала Келић, која ће посебно обратити пажњу на то да кампање причају приче с којима се публика може поистоветити на особној разини, онакве да побуђују емоције и остају трајно у нашем сећању.