УСПОСТАВЉЕНА ДИРЕКТНА ЖЕЛЕЗНИЧКА ЛИНИЈА СА КИНОМ: Први воз већ ТУТЊИ КРОЗ АЗИЈУ и носи нам КЉУЧНУ СТВАР
Отварање ове железничке карго линије између Кине и Србије ствара могућности и за све привреднике из Србије.
Из Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре објављено је да је успостављена прва железничка линија између Србије и Кине, као и да је први теретни воз за Србију кренуо у уторак из кинеског града Ђинана.
ВЕЛИКА КОРИСТ ЗА ПРИВРЕДУ РЕГИОНА: Мали Шенген као заједничко тржиште за 20 милиона потрошача
Долази ДАН Д за "Краш": Ко ће постати нови ВЛАДАР ХРВАТСКОГ ГИГАНТА? Србину се смеши фотеља!
ОГРОМНА ПРОМЕНА ЗА ПУТНИКЕ! Наши грађани од јануара путују под другим условима!
- Први теретни воз кренуо је у уторак из кинеског града Ђинана у провинцији Шангдонг за Србију. У овој композицији налази се опрема коју кинеске компаније ЦРБЦ и CCCC користе за изградњу брзе пруге од Београда до Будимпеште. Овим је Србија добила железничку карго линију са Кином - речено је у министарству.
Раздаљина између тог града и Београда је око 10.500 километара, вожња ће трајати 25 дана, а воз пролази кроз Кину, Казахстан, Русију, Украјину, Словачку и Мађарску, одакле долази у Србију.
Отварање ове железничке карго линије између Кине и Србије ствара могућности и за све привреднике из Србије, али и региона, да могу своју робу да извозе на кинеско тржиште, као и да увозе потребну робу из Кине, јер је железнички транспорт много исплативији од ваздушног и поморског саобраћаја.
НАЈБОЉЕ МОГУЋЕ ВЕСТИ! Познато за колико се повећавају ПЕНЗИЈЕ: Први јануар доноси БОЉИТАК ЗА СВЕ ГРАЂАНЕ!
ОДЛИЧНА ВЕСТ ЗА СРПСКУ ЕКОНОМИЈУ! Једна од највећих светских агенција "Fitch" нам повећала кредитни рејтинг!
СРПСКИ ДЕСАНТ НА КРАШ: После Шарановића још један Србин ушао у трку на берзи!
Железнички саобраћај један је од централних видова саобраћаја кинеске глобалне економске иницијативе "Појас и пут", а брза железничка пруга од Београда до Будимпеште саставни је део тог пројекта, наводи се у саопштењу.