СТИЖУ НОВЕ ИЗМЕНЕ: Авиокомпаније више неће мерити само колико је тежак ваш кофер, већ уводе и потпуно РАДИКАЛНУ СТВАР!
Путници који користе услуге авиопревозника би ускоро могли да буду мерени пре сваког лета, будући да њихова телесна тежина није без значаја када је у питању емисија угљеника и зарада авиокомпанија.
Ова идеја дошла је из британског технолошког стартапа који тврди да има решење за смањење емисије угљеника, као и уштеду авиокомпанија.
У питању је фирма "Фуел Матриц" која предлаже да се путници мере употребом извесних подметача за притисак, када дођу да се чекирају, слично као када се мери чекирани пртљаг.
АНА ВЕЋ ГОДИНАМА СРБИМА ПРОДАЈЕ СТАНОВЕ У ГРЧКОЈ: Цене су ове године другачије, и сада оволико кошта 45 квадрата у Солуну
ТРК ДО БАНКЕ ДА ПРОВЕРИТЕ! Фалсификати преплавили Србију: Обратите пажњу на ове новчанице!
Вучић најавио отварање ауто-пута: Преко Грделичке клисуре до Северне Македоније 15. маја
Сврха овог задирања у килажу је да се прецизно израчуна количина горива неопходна за лет, ограничавајући прекомерни трошак. Авкио компаније већ користе извесне трикове како би стигле на време и уштеделе гориво, али ова мера је, рекло би се – екстремна.
Међутим, авиокомпаније тренутно рачунају укупну тежину својих путника користећи процене у односу на њихов пол, па се тако за мушкарце узима да су у просеку тешки 88 килограма, за жене 70, а децу 35.
Иако се ради о само једном проценту горива који се тренутно улудо троши, уколико би била примењена нова технологија, широм света би се могло уштедети скоро милијарду долара сваке године.
Пуније особе очигледно да немају среће у овој фази капитализма. Тако, поред тога што у неким државама плаћају скупље здравствено осигурање, на Санторинију им је забрањено да јашу магарце, а питање је да ли ће се овај тренд наставити.
ВЕЛИКИ ДАН ЗА СРБИЈУ! ЗАВРШЕН КОРИДОР 10: Од Ниша до Солуна за три сата!
КАКО ПОСТАТИ УСПЕШАН ДИРЕКТОР - Челници компанија имају три исте особине, а ево шта треба да знате
– Не сугеришемо да би људи требало да стоје на вагама, али би аеродроми могли да користе подметаче притиска у делу за услужно чекирање торби - рекао је извршни директор компаније "Фуел Матриц" Ник Брејзнер објашњавајући да би, након провере тежине торбе, систем могао да упита путника да ли стоји на подметачу притиска, а уколико он притисне “да”, његова тежина би била измерена и прослеђена авиокомпанији – наравно, уз максимално поштовање приватности, пишу Даљине.
"Фуел Матриц" је, наводно, у преговорима са неколико авиокомпанија и аеродрома у вези пружања својих услуга. Питање дискриминације ћемо оставити за други пут, јер иако смо сви рођени једнаки – изгледа да се разликујемо по тежини, висини, обиму, прецима и пореклу, а то се све може наплатити кроз неко економско оправдање, што је питање тренутка.