СВЕ ТРАЖЕНИЈИ! Овај ауто постаје СВЕ ПОПУЛАРНИЈИ у Европи! Грађани га МАСОВНО купују, а зарада никада већа!
Јапански произвођач аутомобила Тојота саопштио је да је имао раст зараде за 28 одсто у последњем тромесечју, услед веће продаје у Европи, Азији и две Америке
С подацима за јул-септембар, Тојота је подигла пројектовану зараду за целу годину.
Највећи јапански произвођач аутомобила саопштио је да је у трећем тромесечју имао профит од 585,1 милијарду јена (5,2 милијарде долара), у односу на 458,3 милијарде јена пре годину дана. Продаја је порасла за два одсто на 7,3 хиљаде милијарди јена (64,7 милијарде долара).
Тојота предвиђа да ће у фискалној години до марта зарадити 2,3 хиљаде милијарди јена (20 милијарди долара), док је раније предвиђано 2,1 хиљада милијарди јена (19 милијарди долара). То је пад од скоро осам одсто с близу 2,5 хиљаде милијарди јена колика је зарада била у претходној фискалној години.
Продаја Тојотиних возила је пала у САД и Јапану, али се побошала у Европи, остатку Азије, као и Централној и Јужној Америци.
Смањење трошкова и маркетинг су помогли у последњем тромесечју док је на профит негативно утицао неповољан курс.
Половина лифтова у Србији мора да се замени ХИТНО! Спремите НОВАЦ! Коштаће вас ХИЉАДУ ЕВРА по стану!
Тојота је подигла пројектовану зараду за целу годину.
Највећи јапански произвођач аутомобила саопштио је да је у трећем тромесечју имао профит од 585,1 милијарду јена (5,2 милијарде долара), у односу на 458,3 милијарде јена пре годину дана. Продаја је порасла за два одсто на 7,3 хиљаде милијарди јена (64,7 милијарде долара).
''Severni ток 2'' ствара тензије између Запада и Русије! Европа све зависнија од руских енергената!
Тојота предвиђа да ће у фискалној години до марта зарадити 2,3 хиљаде милијарди јена (20 милијарди долара), док је раније предвиђано 2,1 хиљада милијарди јена (19 милијарди долара). То је пад од скоро осам одсто с близу 2,5 хиљаде милијарди јена колика је зарада била у претходној фискалној години.
Продаја Тојотиних возила је пала у САД и Јапану, али се побошала у Европи, остатку Азије, као и Централној и Јужној Америци.
Смањење трошкова и маркетинг су помогли у последњем тромесечју док је на профит негативно утицао неповољан курс.