Готови радови на кључном делу ауто-пута Прељина Пожега: Завршен тунел Трбушани (ФОТО)
Траса Прељина - Пожега дужине 30, 9 км, једна од најзахтевнијих траса, које се тренутно изводе у Србији са бројним мостовима, надвожњацима и најдужим тунелима у Србији.
На траси ауто-пута Прељина – Пожега завршен је тунел Трбушани дужине 278 метара, један од кључних делова потеза од петље у Прељини до тунела
Лаз. Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић нагласио је да сваки дан мора да буде максимално искориштен и да је веома задовољан ангажовањем извођача, кинеске компаније CCCC, и њиховом одлуком да се сваки дан ради у две смене по десет сати.
- Важно је да сваки дан имамо јаку динамику радова. Већ су кренуле велике гужве на наплатној рампи код Прељине и оне ће бити још веће и ако ми не завршимо ово у рекордном року, проблеми ће се гомилати и безбедност путовања ће бити угрожена - рекао је министар Момировић.
Према његовим речима, Србија је сада у инвестиционом таласу који није запамћен у њеној историји.
- Тренутно радимо, у смислу пројектовања и извођења, на хиљаду километара аутопутева. И ако томе додате и брзе железнице и водну и авио инфраструктуру, можете да сагледате обим инвестиција. Морамо хитно да завршимо обилазницу око Чачка. Морамо да наставимо ка Пожеги, врло брзо ћемо ући у радове од Пожеге ка црногорској граници. И мислим да смо показали да то можемо да урадимо, немамо ниједан паркиран багер или камион и ми то морамо да завршимо, јер су грађани ове земље предуго чекали. Кад се заврше ови пројекти, Србија неће бити иста земља. Ово су предуслови да плате порасту и да просечна плата буде 900 евра - рекао је Момировић.
Траса Прељина - Пожега дужине 30, 9 км, једна од најзахтевнијих траса, које се тренутно изводе у Србији са бројним мостовима, надвожњацима и најдужим тунелима у Србији. Према обећању представника извођача датом председнику Републике Александру Вучићу, радови на целој траси Прељина – Пожега би требало да буду готови у јануару следеће године.