ТОП САВЕТИ КАКО ДА ПАПРЕНО МНОГО ЗАРАЂУЈЕТЕ НА СВОМ ПОСЛУ! Ово су кораци који несумњиво доносе успех!
Непрекидно стицање нових вештина на популарним дигиталним платформама, унапређење знања, улагање и рад на себи уз стално праћење трендова и дешавања на тржишту рада, данас су незаобилазни предуслови за успешну каријеру у такозваној новој реалности.
Како овладати свим неопходним вештинама, и како пронаћи мотивацију и инспирацију за све кључна су питања на која су одговоре дали учесници online регионале конференцији у оквиру програма Coca-Cola подршка младима.
Више од 2.000 људи желело је да чује савете инспиративних говорника из компаније Coca-Cola ХБЦ Србија али и познатих и успешних домаћих предузетника и инфлуенсера. Током вебинара говорили су Ена Чубрило, познатија као Ена Луна, Леа Давогић, ди-џеј, модел и пијанисткиња, познатија као Блаирлеа, Никола Радојчић, оснивач бренда Dechkotzar, Андријана Вешовић, познатија као Зомбијана Бонес и Владимир Вулић, консултант у области дигиталне трансформације, иновација и друштвених медија и суоснивач Digitalizuj.me.
Ена Луна истакла је да јој је посао инфлуенсера донео много добрих ствари, путовања и познанстава, као и могућност да испроба ствари које уз регуларни посао од 9 до 5 не би могла. Али, како каже и даље иде на курсеве, обуке, стално надограђује своје знање. Уз то, како каже кључ успеха је у томе да будете доследни и аутентични.
- Људи препознају искреност и на то најбоље реагују, зато будите оно што заиста јесте.
Леа Давогић, познати ди-џеј, модел и пијанисткиња похвалила је Coca-Cola подршка младима платформу као корисну која младима пружа могућности да унапреде знања и вештине.
- Будите аутентични, не нечија копија. Радите на себи (бренду), усавршавање је сигуран начин да останете занимљиви и релевантни. Урадите истраживање циљне групе како бисте знали како да им се обратите. Поставите себи циљеве за тај месец, годину, и пратите колико сте постигли и напредовали, јер ће вам то дати ветар у леђа за даље – рекла је Леа и пожелела срећу учесницима у грађењу каријере.
Говорећи кроз сопствени пример о сталном прилагођавању реалности, Владимир Вулић каже да нема престајања са учењем.
- Најбоља ствар коју треба да научимо младе је да треба да се мењају и да буду спремни да направе сопствено занимање. Почните нешто што не би постојало да вас није било – блог, канал на YouTube, НВО, јер ћете на тај начин стећи знање, искуство, вредности и мрежу за наставак живота – каже он и додаје да је и сваки неуспех саставни део успеха.
Кроз платформу Coca-Cola подршка младима, четврту годину за редом, Coca-Cola ХБЦ оснажује младе у Србији и Црној Гори и позива их да покрену своје каријере:
- Нова реалност, коју нисмо могли предвидети нити се за њу припремити, подсетила нас је колики је значај непрекидног учења и усавршавања за све нас, а посебно за оне који траже посао. Зато желимо, више него икада пре, да оснажимо и подржимо младе, пружимо им могућност за стицање нових знања, повезивање са младима из региона, као и понудимо менторске сесије са менаџерима из наше компаније који им могу помоћи да се боље припреме за тражење запослења и успешно граде своју каријеру од самог почетка - рекла је Нина Елезовић, директорка сектора за односе са јавношћу и комуникације компаније Coca-Cola ХБЦ Србија.
Иначе, платформа Coca-Cola подршка младима место је где млади кроз едукативне вебинаре, инспиративне предаваче а потом и менторства менаџера компаније Coca-Cola ХБЦ, могу да се упознају са примерима добре праксе, добију смернице и практична знања, како би започели сопствени бизнис или градили каријеру на тржишту рада. Кроз платформу Coca-Cola подршка младима, до сада је едуковано и оснажено око 4 000 незапослених младих.