Велика инвестиција кинеске компаније: Вучић обишао радове на изградњи моста на Коридору 11
Главни бетонски мост преко Саве и Колубаре је пројектован у дужини од 1.581 метар
Председник Србије Александар Вучић обишао је данас радове на изградњи моста преко Саве и Колубаре код Обреновца од 1,6 км, који ће бити најдужи мост на деоници Коридора 11 Сурчин - Обреновац.
Прочитајте и:
Мост су обишли и премијерка Ана Брнабић, потпредседница владе и министарка грађевинарства Зорана Михајловић и амбасадор Кине Ли Манчанг, а присуствовали су и министар за рад Зоран Ђорђевић и градоначелник Београда Синиша Мали.
Кинеска компанија Ц Ц Ц Ц је у мају прошле године почела да гради нови мост преко ушћа Колубаре у Саву код Обреновца, а рок за завршетак посла је 32 месеца, то јест до 4. јануара 2020. године.
Главни бетонски мост преко Саве и Колубаре је пројектован у дужини од 1.581 метар, ширине 29 метара, с тим да је мост преко Саве дуг 367 метара, док је главни распон моста између речних стубова 175 метара.
До сада је изведено око 37 одсто радова. Од укупно 334 пројектованих шипова до сада су на десној обали Саве изведена сва 174 шипа, а на левој обали свих 90 шипова. Такође, у кориту реке Саве је изведено свих 70 шипова.
На градилишту је присутно 262 радника, а на деоници Сурчин - Обреновац од 17,6 км биће направљено укупно седам мостова и четири надвожњака, као и две петље "Сурчин" и "Обреновац".
Вредност радова на тој деоници је 233,6 милиона долара, а финансирају се из зајма Ексим банке Кине. Предвиђена је изградња аутопута у пуном профилу, са четири возне и две зауставне траке. Пројекат је урадио Саобраћајни институт ЦИП.
Аутопут Сурчин-Обреновац ће омогућити спајање коридора 11 и 10, преко обилазнице око Београда, на петљи Сурчин.
Заједно са деоницама у изградњи, од Обреновца до Уба и од Лајковца до Љига, укупне дужине 50,2 километра и већ завршеним деоницама Уб-Лајковац дужине 12,5 километара и Љиг-Прељина дужине 40,3 километра, биће повезан пун профил аутопута дужине 120 километара од Београда до Прељине.