Весић: Радови на брзој прузи Нови Сад-Суботица напредују веома брзо, бице готови до краја године (ФОТО)
Министар саопшио добре вести
Радови на изградњи брзе пруге од Новог Сада до Суботице напредују веома брзо и не постоји ниједан проблем на читавој траси да посао не буде завршен до краја ове године, изјавио је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић и додао да је до сада постављено више од 55 одсто свих шина, као и да је завршено преко 80 одсто радова на свим објектима дуж пруге, међу којима су и надзвожњаци.
ИМА ПОСЛА КО ХОЋЕ ДА РАДИ! ПОСТАНИ ТЕСТЕР КОНДОМА! Оглас одушевио цео регион, погледајте да ли испуњавате услове за ово РАДНО МЕСТО ИЗ СНОВА
ОВО МОЖЕ СВАКО! БУКВАЛНО ЗА СЕДАМ ДАНА ПОСТАЛА БОГАТАШИЦА! Смислила начин како да продајом робе преко ТикТока оствари милионску зараду, ЕВО И КАКО (ВИДЕО)
ПОЧЕЛО МЕРЕЊЕ ТЕЖИНЕ ПУТНИКА АВИОНА: Сви морају да стану на вагу пре полетања, а ево и због чега
Весић је за телевизију Пинк навео да ће се том пругом, чија је укупна дужина 108 километара, од Београда до Суботице стизати за сат и десет минута.
Навео је да сваке суботе има састанак како би се размотрило шта све треба да се уради да би ова брза пруга била готова до краја ове године, како је обећао председник Србије Александар Вучић и како би, након тестирања, пруга већ у марту или априлу следеће године била пуштена у саобраћај.
Весић је рекао да је до сада урађено 74 одсто свих радова и да на траси пруге постоји 11 железничких станица од чега се осам старих реконструише, међу којима је и станица у Суботици која је изграђена у другој половини 19. века.
Са друге стране, навео је да се раде и три нове станице од којих је једна у Врбасу.
На постојећој станици у Новом Саду се, подсећа, реконструише цела станична зграда која, додао је, треба да буде готова до краја априла.
- Када је пуштен део пруге између Београда и Новог Сада урађени су перони и чекаоница, а сада се цела станица реконструише тако да ће имати диван плато испред, галерије у самој станици, као и командни центар из кога ће се надгледати возови који саобраћају овом брзом пругом - навео је Весић.
Казао је да кинеске компаније, заједно са српским фирмама, које граде брзу пругу од Новог Сада до Суботице раде добро, те додао да више од 55 одсто свих извођача чине наше, домаће компаније.
Весић је подсетио да се осим пруге, раде и објекти попут надзвожњака који су важни, а међу којима је и надзвожњак Степановићево дужине око 150 метара и ширине 9,4 метра.
- Има много оваквих објеката које радимо дуж читаве пруге. На овом надвожњаку, који ће имати две траке, урадили смо око 95 одсто свих радова и већ се поставља заштитна ограда - рекао је Весић и додао да је генерално на свим објектима дуж пруге урађено више од 80 одсто радова, а недге су и завршени потпуно.
Осим тога што ће се, када пруга буде завршена, од Београда до Суботице стизати за сат и десет минута, Весић је рекао да ће се од 2026. године стизати и до Будимпеште, за мање од три сата.
Такође, подсетио је да ће се градити брза пруга према Нишу којом ће се од Београда до Ниша стизати за сто минута, те да ће се касније радити и пруга према Скопљу.
- Србија ће бити земља са највећим бројем километара брзих пруга у овом делу Европе чиме смо посебно задовољни и поносни - закључио је Весић.