Владимир Лучић доноси ОДЛИЧНЕ ВЕСТИ: Телеком Србија постаје глобални играч!
Продаја картица за мобилну мрежу Телекома у Немачкој креће 17. јула, у октобру српска компанија се шири и на Турску, а онда на ред долазе Сједињене Државе
"Међународна експанзија Телекома Србија почива на стабилним темељима, од свега ће велику корист имати и наши грађана и наша држава"
Телеком Србија сада има рекордних 11 милиона корисника свих својих услуга, а преко "Пројекта за дијаспору", који је компанија покренула, тај број би могао да буде дуплиран!
Ово је данас изјавио генерални директор српског Телекома Владимир Лучић у гостовању на РТС-у.
ОД ПОЧЕТКА ГОДИНЕ У СРБИЈИ 36 КЛАДИОНИЦА И АУТОМАТ КЛУБОВА МАЊЕ
АКО ПЛАНИРАТЕ СЕЛИДБУ, ОБРАТИТЕ ПАЖЊУ НА ОВО: Ево где су трошкови толико НИСКИ да стан можете изнајмити за чак 60 евра
ДРЖАВА ПОНОВО ПОМАЖЕ МЛАДИМА: Стиже новчана помоћ од 10.000 динара - ево каква је процедура и када креће исплата
Лучић је том приликом саопштио и неке врло важне вести: 17. јула почиње продаја картица за мобилну мрежу Телекома Србија у Немачкој, где ће у наредних годину дана бити отворено чак 30 пословница, а у октобру српска компанија се шири и на Турску!
- Пре четири године покренули смо "Пројекат за дијаспору" у Аустрији, где тренутно имамо више од 150.000 корисника. Показало се да дијаспора представља огроман потенцијал за међународно ширење компаније, јер много улажемо у садржаје, попут ТВ серија, уједно смо дистрибутер свих ТВ канала са подручја екс-Ју, преко мобилне мреже дајемо многе погодности нашим људима у иностранству, а веома много улажемо и у дигиталне сервисе. Због тога су наше амбиције уједно и велике и потпуно нормалне. После Аустрије, проширили смо се на Северну Македонију, па прошле јесени на Швајцарску, 17. јула креће продаја наших картица за мобилну мрежу која стартује у Немачкој, која ће бити могућа и онлајн, у октобру ове године на ред долази Турска, па онда и САД, где такође живи огроман број људи пореклом из нашег региона - објаснио је Владимир Лучић.
Међународна експанзија Телекома Србија почива на стабилним и чврстим темељима: у претходној години оборени су рекорди по приходима, оперативној добити и броју корисника како у Србији тако и у региону, а лидерска позиција компаније је зацементирана бар за наредних десет година. Све то омогућава да наредни корак, међународно ширење, буде реалан и пословно најрационалнији потез.
Партнерства са највећима из САД
Од посебне важности за међународну експанзију Телекома Србија јесте сарадња са највећим америчким компанијама. У овом тренутку, ТВ серије из продукције Телекома емитују се широм света, на пет континената, преко сервиса Дизни Плус и Амазон Прајм, амерички Мајкрософт сарађује са фондом Телекома за улагања у стартапове, а српска компанија користи “клауд” услуге Оракла. Све је то, међутим, само почетак, планови су много већи!
- Покушавамо да успоставимо чврсто партнерство са највећим технолошким компанијама из САД као што су Амазон, Мета, Нетфликс, али и да што више научимо од њих. Посебно смо са људима из Амазона имали више састанака, јер нам је спектар њихових сервиса најближи. Пре месец дана потписали смо уговор са “Банк оф Америка”, која је друга по величини финансијска институција у САД, што ће помоћи сарадњу са другим великим америчким компанијама, јер показује да и банка такве снаге и таквог угледа има поверења у нашу визију развоја Телекома - нагласио је Владимир Лучић.
А од свега ће конкретне користи имати грађани Србије и Република Србија, нагласио је Лучић.
- Међународним ширењем повећавају се вредност и приходи компаније, као и снага да улажемо даље. Тиме ће корисници имати све боље, модерније и квалитетније, услуге и у самој Србији. Такође, повећавање вредности и прихода биће врло значајно за наше мале акционаре, којих имамо чак четири милиона. Уједно, помажемо држави Србији и целокупној српској привреди да што брже уђу у дигиталну индустријску револуцију, а да Телеком и у томе буде лидер - нагласио је Владимир Лучић.
Велики циљ “Пројекта за дијаспору”, али и неких других пројеката попут првог “вентуре цапитал” фонда за улагања у иновативне дигиталне стартапове, јесте да Телеком Србија постане прва домаћа компанија која је не само регионални лидер већ и глобална међународна компанија.
- Ми то не кријемо, напротив, сматрамо да је нормалан корак да овај наш српски Телеком буде и глобални играч, и то не само као телекомуникациони оператор, већ као велика технолошка дигитална компанија. Наравно, наша глобална експанзија неће бити у мери у којој су то, на пример, највећи амерички “биг tech” брендови, али довољно да вишеструко повећамо вредност и приходе Телекома - уверен је Лучић.
Да је стратегија Телекома Србија и Владимира Лучића и те како реална и остварива показују, пре свега, досадашњи конкретни резултати, да је за само пет година компанија са руба пропасти постала несумњиви “број један” на тржишту како у Србији тако и у региону целе бивше Југославије.