Возићемо НОВИЈА, али СКУПЉА возила! Ево шта доноси ЗАБРАНА УВОЗА аутомобила са еуро 3 моторима!
Забрана за еуро 3 значила би веће цене за 10 до 15 одсто.
Грађани Србије ће убудуће возити новија, али и скупља возила.
Уместо аутомобила произведених од 2000. до 2005. године, када је на снази био био еуро 3 стандард, новом мером практично би био могућ увоз половњака са стандардом еуро 4, а чија је производња почела најраније у јуну 2005.
Ембарго би био стављен на аутомобиле старије од 14 година. Такви аутомобили коштају између 2.500 и 3.000 евра, док су аутомобили сличног ранга и годишта са еуро 4 мотором скупљи за 500 евра.
Забрана за еуро 3 значила би веће цене за 10 до 15 одсто.
Србија је једна од ретких европских земаља чији грађани најчешће купују увозне аутомобиле са еуро 3 моторима.
ОД ОВОГ СЦЕНАРИЈА БРИСЕЛ БОЛИ ГЛАВА: Москва открила новог ЧВРСТОГ САВЕЗНИКА који потискује ЕУ из Русије! (ВИДЕО)
КАКО ЋЕ ИЗГЛЕДАТИ НОВА БРЗА САОБРАЋАЈНИЦА: Пут између ова два града у Србији сада ће трајати ДУПЛО КРАЋЕ
НАЈСКУПЉИ ЛЕК НА СВЕТУ пуштен у промет! Његова цена је НЕВЕРОВАТНИХ 2,1 милиона долара
Они чине 80 одсто укупног возног парка, или 1,6 милиона возила.
Као један од главних разлога за забрану увоза аутомобила са еуро 3 мотором наводи се и загађење ваздуха.
Анализе указују да поред саобраћаја на квалитет ваздуха утичу и индустријска постројења, сагоревање огрева у пећима, као и географски услови.
ГАЛЕРИЈЕ, МОСТОВИ, ТУНЕЛИ: Ево како изгледа источни крак Коридора 10 (ФОТО)
Због чекања на резултате корпорација, акције на Востриту мешовите: Европа у плусу
Паралисан авио-превоз у Немачкој: Радници ове компаније ступили у ШТРАЈК
Бели чај, фета, пршута... ЕУ и Кина договориле листу производа са заштићеним географским пореклом
Макрон у посети Кини: Париз и Пекинг потписали уговоре вредне 15 милијарди долара!