Завршен јединствени дигитални самит „Дигитал Хуб Јахорина“
На Јахорини је званично завршен дигитални самит под називом „Дигитал Хуб Јахорина” који окупио велики број, како најеминентнијих стручњака из пословног, дигиталног и сектора информационих технологија региона и Европе, тако и оних који су савеликом пажњом испратили предавања.
Поздравним говором свим присутним су, првог дана догађаја, добродошлицу пожелели директор Олимпијског Центра Јахорина, Дејан Љевнаић, председник Надзорног одбора Олимпијског центра Јахорина, Недељко Еле и министар саобраћаја и веза у Влади Републике Српске, Недељко Ћорић.
„Спајање стварног и виртуелног света” била је прва тема овогодишњег „Дигитал Хуб Јахорина” догађаја, коју су присутнима представили сјајни људи једне од највећих регионалних компанија у сектору информационих технологија, компаније Цомтраде, Alexis Лопе Bello, генерални директор, и Срећко Миодраговић, саветник генералног директора, као и Комлен Лаловић, професор на Универзитету са више од 50 научних радова и неколико књига из области информационих технологија. Уследио је Панел „Дигитална иновација у пракси”, представника компаније WMenu, иновативне платформе која успешну примену налази у туризму и хотелијерству, Божидара Поповића, декана Електротехничког факултета Универзитета Источно Сарајево, те Дејана Лучића, генералног менаџера хотела Извор из Аранђеловца, а потом и изванредно предавање Славимира Стојановића Футре, под називом „Simply Цомплицатед - Развој сопственог бренда”.
„Дата intelligence“ била је тема одличног предавања двојца дигиталног маркетинга из МонетизеАд компаније, Амара Тановића и Ајдина Брковића, које је претходило Панелу под називом „Дигитализација јавног сектора”, у којем су уз директора Олимпијског центра Јахорина, Дејана Љеванића, учествовали Златан Клокић, министар за европске интеграције и међународну сарадњу, Недељко Ћорић, министар саобраћаја и веза у Влади Републике Српске и Дражен Врховац, в.д. директора Инвестиционо - Развојне банке Републике Српске, док је Панел модерирала Јована Марковић, извршни директор продаје за Јужну и Централну Европу компаније Орацле. Оквирно 150 учесника самита присуствовало је и предавању Милоша Стевановића, Лудус Academy / Унибеарс НФТ, који је за њих говорио на тему „Како ће бизнис и брендови користити НФТ”, док је „Како да уведете иновацију у свој бизнис” био назив посљедњег предавања првог дана „Дигитал Хуб Јахорина” догађаја, које је, на велико задовољство учесника, водио Марко Поповић, Солутион Architect САП Фионеер.
У вечерњим сатима у Олимпијском бару на 1.879 метара надморске висине, предаваче, учеснике „Дигитал Хуб Јахорина” спектакла, званице и госте из целе Европе, својим магичним гласом и предивним нотама „jazz” музике, забављала је Лена Ковачевић.
Фокус другог дана „Дигитал Хуб Јахорина” самита била је дигитализација у спортској индустрији, али и њеној улози у трансформацији туристичке понуде скијашких центара. Сјајна предавања у оквиру другог дана ове дигиталне манифестације отпочела су предавањем Флориана Eisatha (Флориан Eisath), власника италијанског скијашког центра Carezza и Мосералм хотела, који је са великим задовољством пред бројном публиком говорио о теми „Концепт одрживости и ЦО2 Нет Зеро”, и велики акценат у свом предавању, као и у пракси руковођења сопственим бизнисом, ставио на природу. Представници компаније TechnoAlpin говорили су о предностима дигиталне технологије у производњи снега, на предавању које је уследило одмах након предавања које је одржао господин Флориан, те паметном управљању снегом и ефикасном коришћењу ресурса, након којег је уследила и демонстрација ефикасног и одрживог оснежавања на месту поласка гондоле Пољице, тзв. SnowFactory система за вештачко оснежавање стаза.
Последњи дан „Дигитал Хуб Јахорина” самита обележио је изврстан Панел под називом „Будућност и еволуција скијања”, који је модерирао директор Олимпијског центра Јахорина, Дејан Љеванић, а у којем је учесник, на велико задовољство присутних, био власник компаније „Лаурент Ванат Цонсултинг”, међународни стручњак за скијашке центре и скијашки бизнис, аутор „Међународног извештаја о снежном и планинском туризму”, Лаурент Ванат. Током поменутог Панела, тема разговора била је, као што и сам назив истог говори, скијање, његова еволуција и будућност, али и будућност деце на планинама, као и генерације З. Феноменалне информације о скијалиштима широм света сви присутни сазнали су од овог сјајног експерта из Швајцарске, који је процентуално приказао велики дијапазон интересантних и чињеничних информација о скијању у свету, али и дао бројне, дигиталне савете уз помоћ којих свако скијалиште може да направи напредак у постојећем пословању. Након Панела „Будућност и еволуција скијања”, уследио је и последњи Панел за овогодишње издање „Дигитал Хуб Јахорина” самита. Реч је о изврсном „Развоју дестинације”, чији су учесници били Мауд Truchi, менаџер и оснивач „high енд” МТЦ, Никола Аврам, Alpha Хотел Манагемент и Иван Виторовић, директор хотела Мона Златибор, а у којем су присутни посебно уживали.
Након напорног, радног дана „Дигитал Хуб Јахорина” самита, у Олимпијском бару на врху Јахорине, предаваче, учеснике и госте забављали су сјајни Милица Тодоровић и Стеван Анђелковић.
- Страх од дигитализације долази из незнања. У послу се броје само реализације, а поента пословног догађаја као што је ,Дигитал Хуб Јахорина’ је да друштву донесемо промене, као и људима које, у овом целокупном процесу, нипошто не смемо заборавити - порука је директора Олимпијског центра Јахорина, Дејана Љевнаића, на овогодишњем дигиталном спектаклу, коју ће сви присутни са собом, поносно, понети.
„Дигитал Хуб Јахорина” пројекат је Олимпијског центра Јахорина и маркетинг агенције „Сигнатуре”, док су исти поносно подржале компаније „Technoalpin”, „М:тел”, „Doppelmayer”, „СунКид”, „МонетизеАд” и „Мона Плаза”.