Због карантина опала куповина производа које би требало СВИ ДА КОРИСТИМО СВАКИ ДАН!
Статистика рађена на основу продаје одређених производа за хигијену, показује да људи сада ређе перу косу и користе дезодоранс, само зато што су код куће.
Јасно је да се потрошачки менталитет мења услед корона кризе, и како је најављено - тек ће се мењати у будућности. Од паничне куповине тоалет папира, сапуна и средстава за дезинфекцију, дошли смо до тога да људи сада знатно мање купују шампоне и дезодорансе, само зато што не иду нигде.
ЗА ПРИМЕР СВИМА! Ови млади људи су ХЕРОЈИ БАЛКАНА, а њихова прича ће вас одушевити
Ево како ће тачно бити подељено по 100 ЕВРА СВИМ ГРАЂАНИМА СРБИЈЕ: Прво пријава, па лежу паре на рачун!
УЛОЖЕНО СЕ ВРАЋА: Ево у коју производњу и које крајеве Србије треба инвестирати
Како извештава једна глобална компанија која послује у овом домену, одређене производе за личну нега је погодила пандемија, односно карантинске мере, па се тако нега, продукти за косу и дезодоранси продају за 25 одсто слабије него пре пандемије.
Купци кажу да им то сада не треба јер не иду на посао или у школу, али се поставља питања: Зар не треба бити уредан и у своја четири зида? Мање се продају и кармини, али је то компанијама логичније, с обзиром на то да је реч о комаду шминке, која је секундарна у домену бриге о себи.
ЦЕО британског гиганта, Ален Џоуп, каже да бележе пад продаје и када је реч о бријачима. Додаје да је разлог томе чињеница да се људи "сада мање брију, јер не иду нигде". Продаја свих ових производа је почела да опада још од јануара, а до марта је само расла.
И друге компаније "осећају" последице карантина на пословање, односно продају. Један амерички гигант примећује да сада много мање "иду" луксузна нега за лице и бријачи, али да зато људи чисте своје домове пуном паром, будући да код средстава за дезинфекцију и даље бележе раст.
Док се поменути производи за хигијену још увек некако "држе", ружевима се лоше пише, будући да је продаја опала за више 61 одсто почетком априла, у односу на исти период 2019. године. Слично је и са кремама за заштиту од сунца, иако дерматолози упозоравају да их треба носити и код куће, јер зраци пробијају стакло. Пад у продаји бележе и креме за негу стопала.
Дакле, разне врсте крема, дезодоранси, шампони, бријачи и кармини су тренутно у лошем положају. Занимљиво је да су машинице за шишање и фарбе за косу "скочиле", од момента када су салони престали с радом.