AIRFLOW 2Л: "Чистији" и штедљивији Цитроен Ц4 Цацтус
Сто километара за триста динара? Ко сме да каже нећу?
Чудновато красан, Цитроен Ц4 Цацтус је само једна у низу занимљивих аутомобила које годинама штанцују француски произвођачи. Необична појава, мишићави и збијени аутомобили допадају се многима широм света.
Тако је и са Цитроеновим Ц4 Цацтусом. Мали hatchback габаритом је сличан Фордовом Фоцусу, а такмац Nissanovom Јукеу и Renaultovom Цаптуру, нимало мање необичним у појавном. Ако нисте запазили, скрећемо вам пажњу на јединсвтену текстуру која се протеже средином обе стране, преко обоја врата. Где сте још тако нешто видели?
И тако долазимо до Airflow 2Л, показаног на Париском сајму аутомобила. Исти као и раније, само већи пријатељ екологије, али и вашег џепа. У аутомобил је упакован ПСА Peugeot-Citroen хибридни систем: В3 PureTech бензински мотор са јединицом за компресију ваздуха, исти какав се налази и у Пеогеоту 208.
Хибридно постројење има три начина рада. Први је AirPower, где главну реч води јединица са компресованим ваздухом. Други је PetrolPower; јасно као дан - бензин је све и свја, док је трећи CombinedPower у коме мотор са унутрашњим сагоревањем заједно са компресованим ваздухом ствара динамику.
И? Како изгледа финални производ? Добијен је петовраташ од 950 кг који за сто километара изискује 2 литра горива. Управо вам се у глави упалила сијалица, као у цртаном филму, зар не? Отуда "2Л" у наслову.