Будућност банкарства на друштвеним мрежама
Развој друштвених мрежа могао би у будућности потпуно променити модел пословања банака
Индивидуални приступ
Друштвене мреже ће полако укинути потребу за маркетингом каквим га данас познајемо, са билбордима, телевизијским рекламама и сличним. Данас већ имамо известан број банака које већ користе предности друштвених мрежа како би клијентима понудиле своје услуге по ценама које су драстично ниже од цене класичне рекламне кампање.
Крај телефонским позивима
Још једна ствар коју можемо тврдити са сигурношћу је да ће већа проактивност банака на друштвеним мрежама полако укинути потребу за класичним телефонским корисничким центрима. Већ данас постоји значајан број банака које са великом пажњом прате мреже попут Твитера или Фејсбука и усклађују своје пословање према информацијама и мишљењима клијената које тамо налазе.
ФБ банкинг
Већ сада постаје јасно да ће се, у не тако далекој будућности, свакодневне трансакције обављати преко апликација на друштвеним мрежама. Даље усавршавање ових апликација омогућиће банкама да у безбедном окружењу клијенту обезбеде читав низ основних услуга попут доставе извода о стању на рачуну или плаћања за робу или услуге.
Шалтерски службеници или таблет рачунари
Једна од последица промене у начину функционисања филијала биће и могућност остваривања значајних уштеда услед веће аутоматизације трансакција. Особље филијала биће ''замењено'' таблетима или сличним уређајима, који ће клијентима бити доступним у сваком тренутку. Преко њих ће се користити оне услуге које банке и иначе нуде он-лине.
(kamatica.rs)