Будућност Volkswagenovih СУВ модела: Cross Цоупе ГТЕ (ФОТО)
Нови у низу концепата који најављују лакше моделе са потрошњом мањом него пре.
Вolkswagen ударнички ради како би испунио зацртано - да до краја године представи СУВ модел који је од Туарега лакши, али и који троши мање. Тако су прошле године на Детроитском сајму аутомобила представили Cross Блуе цонцепт. Затим је у новембру 2014. на Лосанђелеском сајму показан унапређени Cross Блуе цонцепт, да би на овогодишњем салону у Детроиту изашао завршни рад.
Cross Цоупе ГТЕ је оличење новог Volkswagenovog СУВ-а. Упоређен са ранијим радовима, Cross Цоупе ГТЕ је угластији, али и даље задржава појаву особену за "народни ауто". Унутрашњи дизајн одликује сведеност и ширина, нешто што ће бити присутно и у каснијим моделима.
Софтвер у аутомобилу реагује на покрете руке и овај је систем већ представљен у Голф Р Touchu. У питању је екран дијагонале 10,1 цола. Ту је још један екран, дијагонале 12, 3 цола. Гласноговорник VW је рекао да ће ово решење тек засијати пуним сјајем, у следећих пет година.
За нови ауто спремљена је нова архитектура. Она ће омогућити не само мању килажу, већ и подесивост према одређеним решењима која се могу на њу поставити. Биће способна да изнесе моторе на фосилна горива, али и хибридни или водонични агрегат.
Уосталом, Cross Цоупе ГТЕ јесте плуг-ин хибрид. Бензински В6 мотор делаће у спрези са два електрична агрегата како би обезбедили снагу од 355 КС, брзину од 290 км/ч и потрошњу од 4 литра на 100 км. Батерије омогућују самоход од 30 километара, таман до оближње пумпе или утичнице. Литијум-јонска батерија се може допунити и током вожње, помоћу бензинског мотора.
Међу моторима постоји јасна подела рада. Бензински агрегат своју силу пројектоваће на предњу осовину, док ће електромотори обезбеђивати задњу вучу.
За разлику од Туарега који је прављен и за вожњу ван путева, по незгодним теренима, Cross Цоупе ГТЕ је другачији. Основна употребна вредност овог аутомобила може се искористити искључиво на путној подлози.
Серијски модел стартоваће у Америци, док је Европа на чекању. Са оне стране баре коштаће 25.000 евра.