#DigitalNight: Ноћ дигиталних комуникација и достигнућа
#DigitalNight, који се одржава у клубу Ресет 25. јула, ће окупити преко 250 истакнутих и утицајних појединаца из области дигиталних и друштвених медија, маркетинга и комуникација, као и многобројне новинаре, глумце, спортисте и ВИП личности.
Уз различите дигиталне активације, као што је кинецт видео-игра, која ће се играти на целој вишеспратној фасади објекта, забави ће допринети и наступ Лене Ковачевић. Водећа агенција за наступ брендова на друштвеним мрежама Homepage, Цлуб Ресет и агенција Бацкстаге евент теам су партнери у организацији овог догађаја на који су до сада долазак потврдили Ивана Шпановић, Бобан Q Стојановић, Татјана Vojthovski и многи утицајни твитераши и блогери. Занимљиво је да и ви можете да се изборите за своје место на овом догађају, уколико сте довољно активни на друштвеној мрежи Twitter, путем пријаве на сајту догађаја на адреси www.digitalnight.rs које су омогућене од данас па све до поделе 30 ВИП позивница.
Основна жеља организатора, која је уједно и идеја водиља догађаја, је да се покаже да је традиционална подела на “реални” и “виртуелни” свет у данашње време потпуно изгубила на значају и да живимо у времену интегрисаних, али заиста интегрисаних комуникација. Сада, када смо у могућности да дигиталне садржаје које сами корисници друштвених мрежа генеришу пласирамо на различите врсте уређаја од дигиталних билборда, преко тотема у тржним центрима и екрана у аутобусима, у прилици смо да промовишемо ДООХ - Дигитал оут оф home, концепт тржишне комуникације.
Кинецт, аугментед reality, медиа wall... су неке од кључних речи којима ће се 25. јула баратати у Цлубу Ресет када је у питању технологија. Добро расположење и позитивна енергија су кључне фразе које ће описати догађај у данима после његовог одржавања.