ХОРДА СТИЖЕ: Мерцедес спрема чак 10 хибрида до 2017.
Упоредо са креирањем "мешанаца" ради се и на унапређењу технологије допуне батерија - преласком са плуг-ин на бежични метод.
Модел С500 је први плуг-ин хибрид Мерцедеса који стоји на модуларној платоформи са електромотором или батеријом (зависно од модела) која је креирана да одговара различитим типовима возила, од класе Ц па навише, моделима са задњом вучом и са погоном на сва четири точка. Тако барем кажу у штутгартској компанији.
Предност поменуте платоформе је максимизација перформанси, али и повећање економичности која обично пати када су одлике аутомобила веома високе. Такође, добра особина платформе је уклопљивост према свим типовима фосилних мотора; може се повезати и са бензинским и са дизелским агрегатом, са В4 и В6 варијантама.
Већ колико на Париском сајму аутомобила може се очекивати следећи модел са овом платформом, а биће члан класе Ц. Биће то плуг-ин хибрид са тролитарским бензинским В6 мотором са турбопуњачем и батеријом од 8,7 kWh.
Следеће године стижу нове генерације класа ГЛЦ и Е, док ће потом уследити нове верзије модела класа А, Б, ГЛА и ЦЛА. Прво се дакле "хибридизују" крупнији модели, а мањи затим. Иначе, у Мерцедесу верују даће успети да нову платформу прилагоде и аутомобилима са предњим погоном.
Успут, немачка фирма ради у складу са очекивањем да ће за коју годину бежична допуна бити једноставна стварност. Из тог разлога спрема се место да плуг-ин (преведено са енглеског значи "укључи на напон") хибриди постану бежични (wireless, у смислу допуне енергетске ћелије). "Досипање" енергије у батерију би се вршило тако што би возач требало само да довезе свог љубимца на "тавлу за допуну" или како ће се већ звати тај производ.