КУДА ИДУ БАНКАРСТВО И МЕДИЈИ? Сазнајте на Weekend Медиа Фестивалу!
Осми Weekend Медиа Фестивал, највећи регионални фестивал комуникација, одржаће се ове године од 24. до 27. септембра у фестивалском простору старе Фабрике дувана у Ровињу.
Као и претходних година, сви посетиоци Weekend Медиа Фестивала могу очекивати богат програм с бројним занимљивим предавањима, панелима и презентацијама на тему дигитала, медија и маркетинга па све до кључних пословних тема.
"Већ осам година овај тродневни фестивал успешно окупља врхунске стручњаке из подручја комуникација и маркетинга. У окружењу динамичних промена на тржишту доводимо визионаре који су окренути ка будућности и тако доприносимо стварању нових трендова. Кроз све ове године Weekend је окупио бројне партнере, госте, колеге и пријатеље, из медија, маркетинга и ПР-а и то не само из цијеле регије, већ и других земаља Еуропе, па и из Америке", каже директор Weekend Медиа Фестивала Томо Рицов и додаје:
"Како сваке године настојимо понудити нешто ново, можемо најавити бројна занимљива предавања, провокативне панеле, корисне радионице и презентације, али и одличну забаву у опуштеној атмосфери. Прошли смо кризну седму годину и настављамо још јачи и бољи пуном паром напред".
Шта је Programmatic?
Programmatic је један од buzzworda године. Сви причају о томе, а мало их заиста зна о чему се ради. Иако је у Европи још увек у зачецима, у САД-у постаје основни приступ у закупу медија. Све информације о овом процесу, који ће заувек променити начин на који се купује медијски простор, објасниће Цаспар Schlickum, извршни директор компаније Xaxis ЕМЕА!
У Weekendu не размишљају о кризи, већ на промене на тржишту гледају као прилике да уче и даље се развијају. На страним тржиштима се пуно тога занимљивог догађа, јер стални напредак технологије ствара сасвим нове пословне моделе, истиче Никола Врдољак, директор програма.
"Развој концепта Интернет оф Things, прикупљање и анализа све веће количине података путем мреже паметних сензора омогућује бржу трансформацију производа и услуга, што је посебно видљиво у медијима и банкарству. Стога ћемо и о томе пуно говорити на осмом Weekendu“, рекао је он.
На Weekend ће бити и Марк Дек, дигитални стручњак и саветник специјализован за иновације и спровођење нових процеса, који је радио за највеће холандске банке. Сви присутни ће имати прилику да на осмом Weekend Медиа Фестивалу сазнају његове шокантне прогнозе будућности банкарства!
СоМо Борац награда и BalCannes - традиционално део Weekenda
Пријавите се!
Weekend и ХУРА настављају и с BalCannes ревијом најбољих рекламних агенција из шест земаља регије, незаобилазним делом Weekenda за све маркетиншке стручњаке. Пријаве за овогодишње издање су отворене и трају све до 10. септембра.
Протекле године с рекордним бројем пријава, BalCannes је најбоља прилика агенцијама из регије да се са својим најквалитетнијим пројектима презентују оглашивачима, и прошире своје пословање и изван матичне земље.
BalCannes за то нуди платформу коју чине сцреенинг session свих пријављених радова у посебној BalCannes дворани, уврштавање у BalCannes Yellow Пагес регионалну online базу рекламних агенција путем које су радови оглашивачима доступни током целе године и представљање у специјалу часописа Медиа Маркетинга, који ће бити дистрибуиран оглашивачима и агенцијама из целе регије.
Осим тога, 25 најбољих радова, према избору жирија састављеног од специјализованих новинара регије, биће приказано у петоминутним презентацијама у главној дворани у ударном делу програма фестивала. За више информација посетите www.balcannes.com.
Више од 4.000 присутних!
Седми Weekend Медиа Фестивал прошле је године угостио више од 4.000 учесника и посетилаца, међу којима је било око 550 акредитираних новинара, више од 120 предавача и панелиста и више од 300 студената из целе регије. Пријаве за овогодишњи Weekend већ су почеле на www.weekendmediafestival.com.
Осми Weekend по трећи ће пут бити домаћин доделе СоМо Борац награда у организацији магазина планб.хр и агенција 404, затим Јасно и Гласно. СоМо Борац је награда за оне који су у социал или мобиле категорији направили нешто чиме се поносе и желе то поделити са свима.
Ове године новост је да осим главног, великог СоМо Борца којим се награђује најбољи у категорији и друга два финалиста освајају признања и то мање 3Д принтоване СоМо Борце! Свеукупно, реч је о чак 24 признања за дигиталне маркетиншке радове.
Радови се могу пријавити на https://somoborac.com, а они које одабере међународни жири биће представљени на Weekend Медиа Фестивалу. Такмичење је отворено за радове агенција, фирми или појединаца настале у Хрватској, Словенији, Босни и Херцеговини, Србији, Македонији и Црној Гори.
Погледате и: