МАЛИ ОБИШАО ПАРКИНГ СЕРВИС: "Хвала градоначелнику на снажној подршци!"
Градоначелник Београда Синиша Мали данас је обишао ЈКП "Паркинг сервис” и са руководством овог градског предузећа разговарао о до сада постигнутим резултатима, планираним инвестицијама и начинима да систем паркирања у Београду буде што ефикаснији и јефтинији.
Посета представлја део редовне размене мишлјења са челним лјудима градских комуналних предузећа.
"ЈКП 'Паркинг сервис' је пример предузећа које је у прошлости било искоришћено на врло лош начин. До пре само годину и по дана ово предузеће имало је велики број маркетиншких и консалтинг уговора, сполјних сарадника, лјуди који се нису појавлјивали на послу, а добијали новац, а све то довело је до тога да предузеће послује са ниском пословном маржом", рекао је Синиша Мали.
Он је додао да је доласком новог руководства и управе Града потпуно промењен начин на који "Паркинг сервис" послује, па је тако са некадашњих 26 директора њихов број сада смањен на свега четири. Такође су раскинути беспотребни уговори са разним агенцијама и у односу на 2013. годину, када је добит била 49 милиона динара, током прошле године створена је 12 пута већа добит, односно више од 600 милиона динара.
Градоначелник је истакао да повећана добит овог предузећа значи и болји живот грађана, с обзиром на то да се новац враћа у буџет града и онда користи за здравствену и социјалну заштиту, инфраструктуру, а значи и јефтиније цене паркирања.
"То показује да они брину о новцу, а од чега имају корист сви Београђани, јер 85 одсто тог новца иде у буџет Града Београда. 'Паркинг сервис' је такође пре само неколико неделја смањио и цену дневне карте са 1.850 динара на 935 динара, чиме је део уштеђених средстава враћен Београђанима", рекао је Синиша Мали.
Говорећи о далјем развоју "Паркинг сервиса" и улагањима у систем паркирања, градоначелник је најавио реконструкцију гаража и додатно смањење цене паркирања.
"Очекујемо да ће 'Паркинг сервис' ове године пословати још болје него прошле. На основу тога очекујемо и смањење цена у плавој зони, што је битно за становнике Земуна, а очекујемо и инвестиције и реконструкције гаража у Масариковој, на Зеленом венцу и Аеродрому, што ће са једне стране улепшати град, а са друге, поболјшати квалитет паркирања у Београду", истакао је Мали.
Директор ЈКП "Паркинг сервис" Андрија Чупковић захвалио се градоначелнику на снажној подршци овом предузећу.
"Хвала на лепим речима за досадашње залагање и трудићемо се да резултати буду још болји! Финансијски смо консолидовали и реорганизовали 'Паркинг сервис', многоструко увећали добит, као и ефикасност у раду. Повећали смо приходе, а смањили трошкове и део добити инвестирали у нова паркиралишта и обнову старих. Омогућили смо грађанима бројне олакшице и попусте, тако да наши корисници сада знају на који начин се троши новац којим плаћају паркирање", рекао је директор ЈКП "Паркинг сервис" Андрија Чупковић и додао:
"У сарадњи са Градом, припремамо документацију за изградњу нових објеката на више десетина потенцијалних локација. По први пут смо направили искорак и нудимо заинтересованим инвеститорима да купе наш софтвер за наплату и контролу паркирања путем СМС-а".
Радном састанку су присуствовали и Горан Весић, градски менаџер, Борко Милосавлјевић, помоћник градоначелника за комуналне системе, Милутин Фолић, главни градски урбаниста и Лука Томић, шеф кабинета градоначелника.