ПОСЛЕ 6 ГОДИНА: Кока-кола спрема огромну промену!
Кока-кола је у потрази за новом глобалном кампањом, чиме ће се 6 година дуге активности под слоганом "Отвори за радост" завршити, преноси Бизнис Инсајдер.
У трци је десетак агенција широм света којима ће Кока-кола дати шансу, а идеје једне од њих замениће кампању која је отпочела још 2009. године.
Кока-кола је једна од компанија која највише улаже у маркетинг, а у последње време мења своју маркетинг стратегију како би повећала производњу, а ово је само последња у низу промена. Недавно је кампање за своје поједине брендове у Европи (зеро и лифе) објединила у јединствену кампању. Из компаније се надају да ће ова "један бренд" стратегија у рекламирању бити успешнија.
Иначе, Кока-кола је недавно лансирала и своје млеко, за које тврди да скоро дупло већу цену од обичног поткрепљује квалитетом.
Прочитајте и: