Због овога се Хрвати подсмевају сопственој држави!
Вођени жељом да промене туристички имиџ и да слоган ''Медитеран какав је некад био'' после 15 година пошаљу у историју. Хрватска туристичка организација је у четвртак објавила нови слоган који су смислили - ''Цроатиа, full оф лифе'' (Хрватска, пуна живота) и изазвала праву лавину подсмеха на друштевним мрежама.
Наиме, слоган који су у Хрватској одабрали како би побољшали свој туризам, неодољиво подсећа на српски што је изазвало осуду јавности.
''Имамо оригиналност у новом слогану, јер кључну реч лифе/живот, у својим слоганима не користи ни једна туристичка земља'', рекао је хрватски министар туризма Дарко Лоренцин, преноси "Јутарњи" који указује да, уколико се само мало погледа што нуде друге земље, лако је ишчитати како министар Лоренцин није претерано информисан - реч "лифе" садржи српски слоган.
Према брошури, која се може наћи на сајту српске туристичке организације, српски слоган је Лифе ин the Rhythm оф the Хеарбеат (Живот у ритму откуцаја срца), а како је друго изадње брошуре штампано 2013. године, хрватски портал закључује да се не може говорити о плагирању.