СРБИ ГА НЕ "ХЛАДЕ": Шампиони у коришћењу МОБИЛНОГ - ево ЗАШТО га не испуштају 5 сати дневно! (ФОТО)
Рекордери!
Истраживање компаније Мастеркард "Утицај иновација" спроведено у десет земаља Централне и Источне Европе, показује да је за 91 одсто испитаника у Србији паметни телефон најчешће коришћен уређај, а да просечно коришћење износи пет сати дневно, наспрам просечних 3,3 сата у Западној Европи.
Испитаници у Србији су показали висок степен ентузијазма у погледу дигиталних технологија - 89 одсто њих очекује да ће дигиталне услуге играти све важнију улогу у свакодневном животу, а 63 процента наводи да иновације имају позитиван утицај на друштво, наводи се у данашњем саопштењу Мастеркарда о резултатимаистраживања.
БРЗО! Ако имате налог преко Yahoo-a одмах урадите ово! (ФОТО)
За 56 одсто испитаника главни уређај за коришћење је паметни телефон, 22 процента користи компјутере, 19 одсто лаптоп а 2,0 одсто таблете.
Студија такође показује да 60 одсто потрошача у Централној и Источној Европи већ користи апликације за дигитална плаћања, и да чак 80 одсто испитаника посматра своје мобилне уређаје – таблете и телефоне – као жељену алтернативу платним картицама.
Општи став испитаника у десет земаља Централне и Источне Европе према дигитализацији је нешто позитивнији у овом региону него у Западној Европи.
Већина потрошача (преко 70 одсто) су задовољни дигитализацијом и имају боље мишљење о утицају иновација на друштво од испитаника у Западној Европи.
Као што је то случај у целом свету, и потрошачи у Централној и Источној Европи као да су “залепљени” за своје паметне телефоне. Просечно време проведено у коришћењу паметног телефона током радног дана је 4,1 сат, показује ова студија.
НИСТЕ ВИШЕ СИГУРНИ: Од сада СВАКО може да прочита ваше поруке на Фејсбуку и Вајберу!
У западној Европи, просек је само 3,3 сата. Бугарски испитаници, међутим, признали су да у просеку на својим уређајима проводе више од пет сати.
Поред стандардних интернет функција, као што је имејл, скоро 90 одсто учесника у анкети у Централној и Источној Европи користи своје уређаје за претраживање интернета, а апликације за друштвене медије, четовање и онлајн куповина су најпопуларније дигиталне услуге.
У Србији је ситуација слична – 97 процената испитаника свакодневно претражује интернет, 92 одсто шаље имејлове, 88 процената користи друштвене мреже, 87 посто четује онлајн, а 81 проценат испитаника проверава временску прогнозу.
ВАЈБЕР СЕ ПРОМЕНИО: Погледајте разлике између старе и нове верзије! (ФОТО)
– Компанија Мастеркард је већ покренула низ успешних пројеката у целој Централној и Источној Европи како би се поставиле основе за нове платформе за мобилно плаћање – рекао је Брајан Морис, директор сектора за иновативна плаћања за ЦЕЕ регион у компанији Мастеркард.
Џорџ Сајмон, председник ЦЕЕ дивизије каже да земље Централне и Источне Европе предводе у иновацијама.
- Већ смо имплементирали Мастерпаш на шест тржишта, тачније у Чешкој, Мађарској, Израелу, Пољској, Румунији и Словачкој, а ускоро ћемо то урадити и у Аустрији, Бугарској, Хрватској, Србији и Словенији - навео је Сајмон.
ЗА МИР И ТИШИНУ: Овај генијалан изум може да вас спаси од БУКЕ! (ВИДЕО)
Истраживањем су у Централној и Источној Европи биле обухваћене Аустрија, Бугарска, Чешка, Хрватска, Мађарска, Израел, Пољска, Румунија, Србија и Словачка.