ИНСТАГРАМ МЕЊА ИЗГЛЕД: "Визуелно освежење", НОВИ ФОНТ намењен свим језицима
Инстаграм доноси нови изглед за "свеобухватнија и инклузивнија искуства"
Инстаграм је најавио да уводи “визуелно освежење“ за свој бренд. Компанија уводи благо измењен лого, нови фонт и маркетиншке распореде преко целог екрана. У саопштењу кажу да је освежење осмишљено да “створи свеобухватнија и инклузивнија искуства.“
Нови фонт се зове “Инстаграм Санс“ и инспирисан је логотипом компаније, односно квадратима, круговима и заобљеним облицима. Фонт такође садржи више глобалних скрипти. Компанија каже да је "Инстаграм Санс" савремени ремикс гротескних и геометријских стилова.
Инстаграм Санс је нови начин да се наша глобална заједница изрази на Инстаграму, на местима као што су Сториес и Реелс“, саопштила је компанија. “Док смо дизајнирали нови фонт, циљ нам је био да Инстаграм Санс учинимо глобално доступним. Удружили смо се са стручњацима за језике широм света, како бисмо прилагодили фонт глобалним писмима, укључујући арапско, тајландско и јапанско. Желимо да подржимо све наше креаторе и чланове заједнице, који гурају културу напред, да се у потпуности изразе на било ком језику.“
Можете се поигравати новим фонтом на овом линку.
Што се тиче новог логотипа, градијент је сада мало живљи да би изгледао “осветљеније и живље“, каже компанија. Инстаграм напомиње да је градијент изнова замишљен коришћењем процеса 3Д моделовања.
Маркетиншки распоред, за који инстаграм каже да је дизајниран да “слави једноставност“, је представљен корисницима у моменту када Инстаграм тестира нови изглед садржаја, налик ТикТок апликацији.